Gå til innhold

blod I urin,gravid..noen som kan hjelpe meg,pliiiiiiz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Fikk positiv test på fredagen, skulle ta en ny I dag for arti.. tisset I et glass I mårra og testen ble positivt☺ Glemte og tømme ut glasset så jeg gjorde det når jeg kom hjem fra jobb nå. Og da så jeg at det var blod nedi glasset? Hadde samleie I går, ikke noe blod ellers?!?

Litt redd..abort,sykdom?

Anonymous poster hash: 577e0...3ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du fikk en liten rift da dere hadde sex? Ikke så uvanlig. Ville prøvd å finne ut om blodet kom fra skjeden eller urinrøret. Er det fra urinrøret kan det være infeksjon, og det kan bli ille når du er gravid. Lurt å dra til legen da, før det evt utvikler seg til nyrebekkenbetennelse.

Anonymous poster hash: a9174...3c9

Skrevet

Blod generelt er ganske normalt i en graviditet, så lenge det slutter å ikke vedvarer. Det trenger ikke bety at du har påbegynt en abort :) Viss blødningen har gått over hadde jeg ikke brydd meg, men skjønner du blir bekymret. Det er viss det er blod ifra skjeden, sikker på at det ikke kom ifra skjeden? Når du er gravid er det normalt at slimhinnene blir veldig skjøre, og tåler svært lite og kan lett få rifter etter f.eks samleie.

Kom det fra urinen hadde jeg ringt legen imorgen å spurt.

Skrevet

Tror det er fra urin ja, ikke sett noe I utfolde.. får ringe i morgen tidlig

Hi

Anonymous poster hash: 577e0...3ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...