Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg blir så oppgitt. Har kun en baby så er ikke et problem for meg til daglig, men hadde med meg tanteungen min på fire på butikken tidligere. Han kikker rundt og går med meg litt. Når jeg står å plukker ut smoothier, disse på pose vet dere til min lille kommer han løpende mor meg med en pakke som er svært lik disse smoothieposene. Men innholdet er langt ifra smoothie. Den innholdet nemlig flytende marshmallow med jordbærsmak står selvsagt sammen med godteriet og ikke barnematen, men altså... Når vi skulle legge den tilbake (han fikk en smoothie) så ser jeg jo at der er det godteri som ser ut som tannkremtuber og alt mulig annet. Jeg blir litt oppgitt jeg altså. Kun for å selge godis??? Her er bilde av marshnallowskvipet forresten: Anonymous poster hash: 26f0b...a96
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg ser og/å feil. Skal være og plukker og mor meg skulle selvsagt være mot meg. Ja det går fort i svingende her Anonymous poster hash: 26f0b...a96
aanonym Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Du kommer til å slite i årene som kommer om du gidder å irritere deg over det der...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Du kommer til å slite i årene som kommer om du gidder å irritere deg over det der... Signerer denne. Du lærer ungen din at det ikke nytter å mase etter snop. Anonymous poster hash: e135f...5bf
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Det er jo ikke det som er problemet jeg synes det er kynisk å kamuflere godteri som noe annet som ikke er usunt. Jeg kommer nok til å møte mange utfordringer som mamma ja, men det jeg blir oppgitt over er en industri som lager et produkt men "kler det ut" som noe annet kun for å selge. Hvorfor kan ikke godteri bare være godteri? Og smoothieposer få være smoothiepiser i fred? Hvorfor lage toy som ser ut som tannkremtuber? Anonymous poster hash: 26f0b...a96
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 De tannkremtubene ser vel like mye ut som håndkrem? Smoothieposene er ganske nye, og jeg forbinder det mer med capri-sonne (saft) enn smoothie egentlig. Når det står i godterihylla i tillegg så er det liten tvil om at det er godteri. Det er laget godteri som ser ut som hamburger også, jeg tror ingen barn tror at det er en hamburger. Da jeg var liten hadde vi både tissebleier og måkeskit, men vi visste godt at det var godteri😜
☆☆☆ Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Tyggis på tube var det heilt store tidleg på barneskulen hugsar eg. Provoserar meg fint lite eigentleg, det er ikkje akkurat som om ungar må lokkast til å like snop. Det er meir eit spørsmål om å få ungane til å velge dette godteriet foran noko anna, og enn så lenge er det ikkje restriksjonar på utforming av godteri retta mot barn. I så fall burde vel alt vore innpakka i gråpapir.
skinnfilla Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Det bryr jeg meg lite om, Tenk ,før var det tyggis og sjokoladerøyk, lakrispiper( det er ikke lov lengre)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 Haha, Okei da så er det bare jeg som synes det var litt voldsomt med flytende marshmallows da. Eg gjer meg!!!! Anonymous poster hash: 26f0b...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå