Gå til innhold

Noen som har hørt om Gjeldsfinans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk opp reklame for dette og vi har ca 200 000 i kredittgjeld. 

Jeg får ikke sove om natten pga dette og føler dette er vår siste utvei.

Det står at de krever pant i fast eiendom og at totaltgjelden ikke må overstige mer enn 75% av den sikkerheten som stilles. 

Jeg tenker da at de ikke kan hjelpe oss? Selv om jeg virkelig håper det. Boligen vår har en verdivurdering til 2,9 mill. Vi har lån på 2,5 mill. Så pluss denne kredittgjelden da er vel alt håp ute? Ellers har vi en bil som er verdt 280tusen som vi har rett under 100tusen i lån på. Kan de ta pant i den som en tilleggssikkerheten istedet for å gi oss blankt nei? Tenkte å sende inn papirer ikveld, men er redd det er forgjeves.. 

Anonymous poster hash: dd14a...d0f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk opp reklame for dette og vi har ca 200 000 i kredittgjeld. Jeg får ikke sove om natten pga dette og føler dette er vår siste utvei.Det står at de krever pant i fast eiendom og at totaltgjelden ikke må overstige mer enn 75% av den sikkerheten som stilles.  Jeg tenker da at de ikke kan hjelpe oss? Selv om jeg virkelig håper det. Boligen vår har en verdivurdering til 2,9 mill. Vi har lån på 2,5 mill. Så pluss denne kredittgjelden da er vel alt håp ute? Ellers har vi en bil som er verdt 280tusen som vi har rett under 100tusen i lån på. Kan de ta pant i den som en tilleggssikkerheten istedet for å gi oss blankt nei? Tenkte å sende inn papirer ikveld, men er redd det er forgjeves..  Anonymous poster hash: dd14a...d0f

Bilen er dei ikkje intrisert i for den detter så grusomt i verdi. Huset vil dei forlange. Kontakt banken din om hjelp.

Anonymous poster hash: 4f1b8...dc3

Skrevet

Har kontaktet banken om hjelp. Rådgiveren vår sier det er ingenting han kan gjøre når vi har så mye kredittgjeld. Han kommer heller ikke med noen råd til oss. Vi holder på å betale ned, betale til hver kreditor hver mnd avtalt beløp, men likevel er det så sinnsyke renter at vi ikke alltid klarer å betale alle. Så da blir avtalene misligholdt og slik går den onde sirkelen. 

Skrevet

Hvis bilen er verdt 280 tusen, hvorfor selger dere ikke den og får betalt ned gjelda? Eller ihvertfall mesteparten av den?

Anonymous poster hash: d2367...726
Skrevet

Dere selger selvsagt bilen. Betaler inn gjeld og sparer opp til en rimelig bil.

Anonymous poster hash: 2e5e3...951
Skrevet

Vi er avhengige av bil med tre små barn. Bilen er også en gave fra mine foreldre. De betalte 150 000 av den så føler ikke jeg kan selge den.

HI

Skrevet

Vi er avhengige av bil med tre små barn. Bilen er også en gave fra mine foreldre. De betalte 150 000 av den så føler ikke jeg kan selge den.

HI

Dere har mye gjeld på den. Dere har faktisk ikke råd til en så dyr bil og det tror jeg foreldrene dine vil forstå. De hadde neppe tenkt at "gaven" skulle sette dere i mer gjeld enn dere allerede har råd til.

Skrevet

Men det jeg spør om er disse prosentene, har vi mer gjeld enn de 75% som de sier er maks?

Skrevet

Selg bilen og kjøp en billigere! Selg ting og få inn penger. Bevis for banken at dere virkelig prøver. ( og se en episode av luksusfellen for fler tips)

Anonymous poster hash: b2c2f...bf7

Skrevet

Men det jeg spør om er disse prosentene, har vi mer gjeld enn de 75% som de sier er maks?

For å, dessverre, svare litt utenfor igjen:

"Gjeldsoffer-alliansen har fått mellom 40 og 50 klager på forskjellige gjeldsrådgivningsfirmaer bare i høst, og flere av klagene gjelder selskapet Gjeldsfinans"

Google dette firmaet du. Ville styrt langt unna!

Skrevet

Huff og huff...hva har dere klart å bruke så mye kreditt på? Beklager, men dere MÅ selge bilen og kjøpe noe billigere. Moren din må akseptere at dere har dritt på draget.

Anonymous poster hash: 979f4...597

Skrevet

75% av 2.900.000 er kr 2.175.000,-. Dere vil nok ikke få mer gjeld med pant i huset

Anonymous poster hash: 66bf3...da8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...