Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg har bedt 8 åringen begynne skrive opp ønsker til jul og satt nettopp og gikk gjennom den. Der står blant annet Disney infinity- marvel super heroes. Det er ny plattform med nye figurer, og en kan bruke gamle figurer på den. Skulle sjekke pris og om den var på lager i nærheten og da ser jeg aldersgrensen er 12 år. Noen som har noen innspill på dette? Anonymous poster hash: 13d58...e31
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Har bare første spillet her og det er det 7 årsgrense på men kan ikke tenke meg at det skal være så ille det andre at ikke en 8 åring kan spille det. Men er vel selvsagt litt mer voldelig siden det er superhelter. Anonymous poster hash: 78287...5e2
Mamma til tre gutter Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Me har lego marvel går nok i samme dur og dette er 7 års grense på. Ikkje skummelt i det heile tatt, litt sånn forvridde stemmer som kan Gjøre det skummelt men gjere bare spillet enda mer spennende. . Er en på 5 og en på 8 som spiller dette
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Har bare første spillet her og det er det 7 årsgrense på men kan ikke tenke meg at det skal være så ille det andre at ikke en 8 åring kan spille det. Men er vel selvsagt litt mer voldelig siden det er superhelter. Anonymous poster hash: 78287...5e2 Ja, vi har også første spillet men dette nye lokker altså veldig. Og det skjønner jeg jo- litt mer action med superhelter;-) Kan heller ikke skjønne at det skal være så mye verre dette nye enn forrige. Anonymous poster hash: 13d58...e31
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Vi har det nye Disney Infinity for ps4. På vårt cover står det 7år. 8åringen her sier at i reklamen for spillet sto det 12års grense, men at det ble endret til 7år. Anonymous poster hash: b9996...6c4
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Vi har det nye Disney Infinity for ps4. På vårt cover står det 7år. 8åringen her sier at i reklamen for spillet sto det 12års grense, men at det ble endret til 7år. Anonymous poster hash: b9996...6c4 Tusen takk for svar:-)) Anonymous poster hash: 13d58...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå