Gå til innhold

Vond pupp! Hva er dette??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på 4 mnd som jeg fullammer. Jeg har en pupp som gjør skikkelig vondt. Begynte i går kveld. Jeg har hatt brystbetennelse før, og det kjennes ikke likt. Ikke har jeg klumpen heller.

 

Det føles som om hele puppen er sår. Som et gigantisk blåmerke (ikke vondt på brystvorta). Det gjør vondt bare jeg kommer i med armen e.l.

 

Jeg ammer problemfritt ca hver tredje time. Har ikke brystspreng heller.

 

Noen av dere som vet hva dette kan være??

 

Anonymous poster hash: 9e793...ecb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter:)

 

Anonymous poster hash: 9e793...ecb

Skrevet

Jeg har hatt det slik et par ganger. Vet ikke hva det kommer av, men etter ca to dager viser det et slags svakt blåmerke på puppen. Det kjennes som om smerten kommer innenfra, og ikke at puppen har fått seg en dunk..Det har også gått over etter et par dager. Har rett og slett glemt å spør på helsestasjonen hva det kan være, for det skjedde da vi var på ferie..

Skrevet

Trøske/sopp? Er helt forferdelig, kjennes slik som du forklarer det :-/

Skrevet

Jeg har hatt det slik et par ganger. Vet ikke hva det kommer av, men etter ca to dager viser det et slags svakt blåmerke på puppen. Det kjennes som om smerten kommer innenfra, og ikke at puppen har fått seg en dunk..Det har også gått over etter et par dager. Har rett og slett glemt å spør på helsestasjonen hva det kan være, for det skjedde da vi var på ferie..

Ja!! Akkurat slik kjennes det. Som om blåmerket kommer innenfra. Klarer ikke se noe merke enda. Men kanskje det kommer...? Noen som vet hvorfor man får det?

 

Anonymous poster hash: 9e793...ecb

Skrevet

Trøske/sopp? Er helt forferdelig, kjennes slik som du forklarer det :-/

Men om det var sopp, ville jeg ikke sett det? Puppen ser helt normal ut :/ og ville det ikke vært vondt på brystvorta også??

Er ikke vondt å amme...

 

 

Anonymous poster hash: 9e793...ecb

Skrevet

Nei du trenger ikke se noe på puppen:-/ Jeg hadde stikking og iling i min pupp. Og så hadde jeg et lite sår. Ser du noe i munnen på jr? Min baby hadde ikke noe utslett i munnen, men jeg penslet han med sitron farris og behandlet meg med Canesten i 10 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...