Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Hei, hagen vår er full av brune klumper, har aldri helt forstått hva det er (hagen har vært i dårlig forfatning). Vi har bare bodd her ett år, og først nå i dag gikk lyset opp for meg: Det er muligens bæsj, kattebæsj? Hvordan kan jeg bli sikker? (Har aldri hatt katt selv). Og hvordan kan jeg bli kvitt problemet? (har googlet foto av kattebæsj, men finner ikke noe godt bilde) Vi har en liten baby som skal ut og krabbe på den plenen til våren, vil ikke ha ham innsmurt i kattebæsj, hvis jeg kan slippe! Anonymous poster hash: 4662c...f05
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Aner ikke. Men følger denne tråden. Vi har samme problem. Nesten daglig ser jeg katter som gjør fra seg i Hagen vår. Da løper jeg etter dem for å skremme dem. Evt spruter jeg vann på dem hvis jeg har noe for hånden. Møkk lei av å kaste klær og skrubbe barn. Hver dag må vi gå gjennom hagen før vi slipper dem ut. Skulle ønske katteeiere kunne ta ber ansvar. Anonymous poster hash: aa090...3b9
Optatium Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Katt-deg-vekk funket bra hos oss. Kattekrekene tisset overalt 😡
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 HI: Å, spennende. La oss poste bilder, så kan vi sammenligne. (Er tross alt ikke sikker på om det er kattens feil - driver litt detektivarbeid her!) Anonymous poster hash: 4662c...f05
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Aner ikke. Men følger denne tråden. Vi har samme problem. Nesten daglig ser jeg katter som gjør fra seg i Hagen vår. Da løper jeg etter dem for å skremme dem. Evt spruter jeg vann på dem hvis jeg har noe for hånden. Møkk lei av å kaste klær og skrubbe barn. Hver dag må vi gå gjennom hagen før vi slipper dem ut. Skulle ønske katteeiere kunne ta ber ansvar. Anonymous poster hash: aa090...3b9 Hvordan mener du at kateteret skal ta mer ansvar? Lufte katta i bånd da eller? Kjipt HI, har desverre ingen råd. Ofte bæsjer jo katter der det er jord og gjørme og graver over etterpå. Hvis hagen består av jord så kanskje det hjelper å så gress. Hvis hagen består av gress så vet jeg ikke a som kan gjøres. Anonymous poster hash: 831a0...5a1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Aner ikke. Men følger denne tråden. Vi har samme problem. Nesten daglig ser jeg katter som gjør fra seg i Hagen vår. Da løper jeg etter dem for å skremme dem. Evt spruter jeg vann på dem hvis jeg har noe for hånden. Møkk lei av å kaste klær og skrubbe barn. Hver dag må vi gå gjennom hagen før vi slipper dem ut. Skulle ønske katteeiere kunne ta ber ansvar. Anonymous poster hash: aa090...3b9 Hvordan mener du at kateteret skal ta mer ansvar? Lufte katta i bånd da eller? Kjipt HI, har desverre ingen råd. Ofte bæsjer jo katter der det er jord og gjørme og graver over etterpå. Hvis hagen består av jord så kanskje det hjelper å så gress. Hvis hagen består av gress så vet jeg ikke a som kan gjøres.Anonymous poster hash: 831a0...5a1 Kateteret! Haha... Katteeiere mente jeg... Anonymous poster hash: 831a0...5a1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Aner ikke. Men følger denne tråden. Vi har samme problem. Nesten daglig ser jeg katter som gjør fra seg i Hagen vår. Da løper jeg etter dem for å skremme dem. Evt spruter jeg vann på dem hvis jeg har noe for hånden. Møkk lei av å kaste klær og skrubbe barn. Hver dag må vi gå gjennom hagen før vi slipper dem ut. Skulle ønske katteeiere kunne ta ber ansvar. Anonymous poster hash: aa090...3b9 Hvordan mener du at kateteret skal ta mer ansvar? Lufte katta i bånd da eller?Kjipt HI, har desverre ingen råd. Ofte bæsjer jo katter der det er jord og gjørme og graver over etterpå. Hvis hagen består av jord så kanskje det hjelper å så gress. Hvis hagen består av gress så vet jeg ikke a som kan gjøres.Anonymous poster hash: 831a0...5a1 Kateteret! Haha... Katteeiere mente jeg... Anonymous poster hash: 831a0...5a1 Haha Ja, kateter eller kattebleier kunne vært en løsning. Lufting i bånd, innekatt, innedo etc. Hvorfor skal vi som ikke har katt bære økonomisk ansvar for dyrene. Har dessverre måttet kaste en barnevogn (stod innelåst i garasjen, katten må ha kommet seg under en liten glippe i porten), og flere klesplagg. I tillegg hadde det vært kjekt å kunne slippe barna ut uten å saumfare Hagen for dritt først. Anonymous poster hash: aa090...3b9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Huff ja, det er synd vi mennesker må dele denne planeten med andre dyr:-p Anonymous poster hash: 0ebf8...e5a
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 Huff ja, det er synd vi mennesker må dele denne planeten med andre dyr:-p Anonymous poster hash: 0ebf8...e5a Når man har valgt å få seg et kjæledyr får man ta ansvar for det negative som følger med også. Ikke bare kosen. I alle fall ikke lempe det negative over på andre. Anonymous poster hash: aa090...3b9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #10 Skrevet 9. oktober 2014 Hvis det er veldig mange hauger som ligger utover tviler jeg på at det er kattemøkk. Den løser seg opp og forsinner ganske raskt og holder seg ikke som klumper i mer enn noen timer, kansje noen dager i helt tørt vær. Anonymous poster hash: 1a524...693
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #11 Skrevet 9. oktober 2014 Poster bilde i en annen lenke, vet ikke om det faktisk er kattebæsj, så hjelp meg gjerne med å se! Anonymous poster hash: 4662c...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå