Gå til innhold

Bli med på en kjempediger takknemlighetstråd! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse statsbudsjetttider med urettferdige skattekutt vil jeg herved tillate meg å være takknemlig for at jeg bor i et trygt land med gode velferdsordninger!

ja, jeg er blant de uføre som får store fradragskutt, men jeg og min familie har likevel et eget hjem og to friske barn som ikke mangler noe.

Hver måned har jeg 11000 kroner til mat, bensin og klær. Vi klarer oss! Regninger blir betalt og buffer er på plass.

Takknemlig for alt som ikke koster penger; naturen, barnas gleder og det gode familielivet vårt.

Dette er ingen skrytetråd, men kom igjen folkens la oss ta vare på det positive, del dine goder i livet! Vi har alle nok av det tunge, la oss fokusere på plusssiden! :)

Anonymous poster hash: 37c04...f21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry. Er vanligvis positiv, men i dag er jeg grinete. Kuttene rammer ikke meg. Jeg er heldig, og har god helse og en jobb jeg elsker, men ærlig talt vil jeg heller at skattepengene mine skal gå til syke, uføre og miljø, enn til å sponse skattelette for de 5% rikeste her i landet. Er oppriktig skuffet. For et kaldt og egoistisk samfunn vi blir :(

Anonymous poster hash: 6786f...56a

Skrevet

Hvis du har 11 000 i mnd til å bruke på de tingene du nevner er du heldig. Veldig heldig. Jeg har 14 000 totalt utbetalt i mnd. Jobber 100% men redusert lønn for akkurat pr.dd er jeg i permisjon. Pengene skal dekke husleie på 7000, billån på 2000 og ellers selvsagt Internett, tv, telefon, mat og utstyr. Aleine med to barn og bf er død. Jeg sliter hver bidige mnd. Men så takknemlig for at ungene mine og jeg er friskem har et sted og bo og er trygge. Det var ikke noe konkurranse altså :P jeg bare så for meg hvor mye mat jeg kunne kjøpt for 11000 :P

Anonymous poster hash: c4ff1...795

Skrevet

Jeg er ufør, med gjeld og barn, jeg er såååå hoppende lykkelig for at avgiften skal fjernes på campingvogner, det gir meg håp om å slippe å bo i telt :D Jippi :D

Anonymous poster hash: 3cc35...fa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...