Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Har nå sett en stilling jeg har kjempelyst på. Har vært litt i kontakt med hun som er sjef der, i jobbsammenheng, og vet at hun vet godt hvem jeg er (Vi har også felles venner/bekjente). Jeg har en litt annen type formelle kvalifikasjoner enn annonsen spør etter, men den erfaringen og utdannelsen jeg har, gjør meg likevel svært godt egnet til denne jobben. På én måte kanksje overkvalifisert...(men det er andre med ganske lik bakgrunn som meg i den bedriften) Jeg har ufattelig lyst på deg, den er en slags dømmejobb for meg. Jeg har lyst til å ringe denne sjefen og si at jeg har utrolig lyst til å søke, men om hun tror det det er noe poeng - om de kommer til å vurdere den (for jeg gidder jo ikke å søke hvis de mener det blir heeeelt feil med meg i den jobben).Jeg tror kanskje at når hun hører meg presentere meg i telefonen, kommer hun til å tro at jeg ringer angående noe i forbindelse med min nåværende jobb, og så blir hun kanskje litt forbauset over at jeg sier at det er pga den stillingen....Og så syns hun enten at det HELT TEIT at jeg vurderer den stillingen, eller så syns hun det er kjempekult og får veldig lyst til å ansette meg....(selvsagt dersom de i prosessen finner meg best egnet) Hadde dere ringt eller bare søkt uten å ta kontakt først? Anonymous poster hash: ad270...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå