Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 hva liker din 4-åring å leke med?? både gutter og jenter? Anonymous poster hash: 3fb1e...151
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Ball! Anonymous poster hash: b2494...e5c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Min blir 4 om ikke lenge. Lego, puslespill, sjørøverskip med figurer, dinosaurer og utkledningstøy er favorittene Anonymous poster hash: 285fa...824
X10ne Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Min jente på 4 er midt i den verste prinsessefasen... Alt som er rosa/lilla med bling er stas, særlig utkledningskjoler osv. Begynner å bli interessert i Barbie og andre små dukker, leker mye rollespill med disse. Hun har også stor glede av div. håndtverksaktiviteter feks fra Panduro.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Duplo/ Lego Anonymous poster hash: 055aa...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå