Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Skal feire min samboers 30 årsdag, å trenger tips til tema for kvelden Vi blir ikke så mange, ca 15 stykker. Tenker at gjestene ikke skal bruke mye penger på kostymet. Tar gjerne i mot masse tips! Å ellers hvordan jeg kan pynte til festen? Festen er lørdag om to uker, så er vel litt sein med å sette en endelig tema Anonymous poster hash: d075d...cf3
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Black&white Hore&hallik Glitter&glamour Anonymous poster hash: b45d7...d89
Gjest Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 70 talls fest Hollywood Redneckfest Kjente personer Eventyrfigurer*?
Hjerteskatten<3 Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Takk Har tenkt litt på Hollywood fest, men hva kler man seg ut som liksom?
Gjest Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Kler seg om Gunilla i Hollywoodfruar vel Haha... nei si det. Skal på en slik fest selv snart, og lurer veldig på hvordan jeg skal se ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå