Gå til innhold

Hva skjer? Plutselig kommer ikke mensen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt regelmessige 28-29 dagers sykluser men nå er jeg plutselig 5 dager over. Har hatt mensmurringer som jeg pleier, men begynner altså ikke å blø. Litt sånn som da jeg var gravid, kjennes ut som mensen kommer, men har altså ikke gjort det. Jeg er 100% sikkert ikke gravid om jeg ikke tar en Maria...

La merke til at jeg spotta litt etter forrige mens og var litt rar nedentil, så tok noen sånne melkesyrebakterier for å stabilisere litt. Hjalp det. Var litt redd en stund jeg hadde glemt en tampong, men fant ingen og kom jo ikke noe lukt eller noe. Men var litt øm i underlivet en stund.

Hva kan dette være? Stress? Jeg er veldig stressa på jobben om dagen. Men hvorfor murringer og likevel ingen mens?

Anonymous poster hash: d1f74...623

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart! Har akkurat gått fem dager på overtid selv, noe jeg aldri gjør! I dag kom heldigvis mensen, men blodet er "rart og koagulert".. Skjønner ingen ting! Ikke er jeg stressa heller!

Anonymous poster hash: 82f39...32b

Skrevet

Så rart! Har akkurat gått fem dager på overtid selv, noe jeg aldri gjør! I dag kom heldigvis mensen, men blodet er "rart og koagulert".. Skjønner ingen ting! Ikke er jeg stressa heller! Anonymous poster hash: 82f39...32b

Pussig. Kunne du potensielt ha vært veldigtidliggravid? Så det som kom var rester av dette?

Skrevet

Ingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...