Gå til innhold

Rørende film .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rørende film ja, og bra det de gjør. Men hva hvis de svarer nei, jeg tror ikke på gud.

 

Jeg tror selv ikke på gud, synes denne jorden er alt for grusom til at jeg kan tro det finnes en gud. Utrolig flott at de gir, jeg bare stusser på det med å tro på gud.

 

Jeg lever selv under fattigdomsgrensen, og gir selv. Jeg er SOS fadder og støtter andre gode saker og jeg jobber som frivillig. For synes det er veldig viktig at alle som har mulighet gir.



Anonymous poster hash: 7423c...0ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...