Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 http://www.youtube.com/watch?v=GT4iEH9viCs Del gjerne på FB så denne fantastiske mannen kan hjelpe flere <3
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Rørende film ja, og bra det de gjør. Men hva hvis de svarer nei, jeg tror ikke på gud. Jeg tror selv ikke på gud, synes denne jorden er alt for grusom til at jeg kan tro det finnes en gud. Utrolig flott at de gir, jeg bare stusser på det med å tro på gud. Jeg lever selv under fattigdomsgrensen, og gir selv. Jeg er SOS fadder og støtter andre gode saker og jeg jobber som frivillig. For synes det er veldig viktig at alle som har mulighet gir. Anonymous poster hash: 7423c...0ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå