Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Jesus sa til de på sin venstre side : Gå bort fra meg. For jeg var sulten, og dere ga meg ikke mat; jeg var tørst, og dere ga meg ikke drikke; jeg var fremmed, og dere tok ikke imot meg; jeg var naken, og dere kledde meg ikke; jeg var syk og i fengsel, og dere så ikke til meg.’ Da skal de svare: ‘Herre, når så vi deg sulten eller tørst eller fremmed eller naken eller syk eller i fengsel uten å komme deg til hjelp?’ Da skal han svare dem: ‘Sannelig, jeg sier dere: Det dere ikke gjorde mot én av disse minste, har dere heller ikke gjort mot meg.’ Matteus 25, 41 Er de noe du kjenner deg igjen i Erna Solberg og dere andre som stemte på Frp? Anonymous poster hash: 3c3fe...5a2
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Uavhengig av hva jeg har stemt så er det alltid ramaskrik når statsbudsjettet legges frem. FrP eller Ap, like mange som klager. Hva med å vente å se? Forandringer kan virke skremmende, men det er ikke alltid så galt som først antatt. Og religion og politikk går ikke sammen, så enkelt er det. Selv om jeg som ikke-kristen ser hva du mener. Likevel føler jeg den treffer mange mennesker, uavhengig av politikk eller andre yrker. Anonymous poster hash: 80403...e67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå