Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Og jeg får nesten vondt i hjertet når jeg tenker på hvor fort tiden går! Lukker øynene og husker akkurat stemningen, været ute, følelsen, lukten og alt fra det øyeblikket hun kom. Jeg får tårer i øynene.. Huff. Er jo selvfølgelig kjempe stolt og det er så morsomt å følge med på utviklingen, men guuuuud jeg savner den første dagen!!! ❤️ Anonymous poster hash: 48f35...8fd
Iselilja Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Gratulerer med dagen! En perle av et minne å bære med seg
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Tiden flyr! Gratulerer med toåringen. Ta vare på hver dag. Anonymous poster hash: 33fa3...498
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Føler det på samme måten. Den dagen de kom til er magisk og jeg blir helt lyrisk når jeg tenker på det....-Gratulerer med toåringen din! Ta vare på tiden dere har sammen! Klem Anonymous poster hash: 4e1de...f16
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Tusen takk alle sammen!! Blir det på samme måte neste gang? Eller er det spesielt med første Det er så fælt, for det er egentlig først nå jeg nyter å være mamma. Alt er så mye enklere. Men allikevel når jeg tenker tilbake.. Så var det en helt spesiell tid!! Anonymous poster hash: 48f35...8fd
Iselilja Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Tusen takk alle sammen!! Blir det på samme måte neste gang? Eller er det spesielt med første Det er så fælt, for det er egentlig først nå jeg nyter å være mamma. Alt er så mye enklere. Men allikevel når jeg tenker tilbake.. Så var det en helt spesiell tid!! Anonymous poster hash: 48f35...8fd Det blir bare bedre for hver gang😊💕
Nullstress;) Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Sånn føler jeg det også, men min blir 11!! 😳😳😳 Kan ikke fatte og begripe at det har gått så fort! For 11 år siden tenkte vi dåp, nå er det på tide å tenke konfirmasjon 😳😃😜❤️
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Sånn føler jeg det også, men min blir 11!! 😳😳😳 Kan ikke fatte og begripe at det har gått så fort! For 11 år siden tenkte vi dåp, nå er det på tide å tenke konfirmasjon 😳😃😜❤️ Hjeeeeelp ikke si det!! Haha 😭😱😃😃 Anonymous poster hash: 48f35...8fd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 Tusen takk alle sammen!! Blir det på samme måte neste gang? Eller er det spesielt med første Det er så fælt, for det er egentlig først nå jeg nyter å være mamma. Alt er så mye enklere. Men allikevel når jeg tenker tilbake.. Så var det en helt spesiell tid!! Anonymous poster hash: 48f35...8fd Det blir bare bedre for hver gang😊💕Så godt å høre💕💕 Anonymous poster hash: 48f35...8fd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #10 Skrevet 9. oktober 2014 Gratulere med to åringens dag Håper han får et søsken før han fyller tre, viss ikke det er noe på gang så sett i gang Anonymous poster hash: d0b76...953
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #11 Skrevet 9. oktober 2014 Gratulere med to åringens dag Håper han får et søsken før han fyller tre, viss ikke det er noe på gang så sett i gang Anonymous poster hash: d0b76...953 Er det viktig før hun fyller 3? hehe..Planer om en til, og har litt lyst på nr to til beste høst. Hvis ting klaffer Anonymous poster hash: 48f35...8fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå