Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Har en liten en på 1 år som biter oss hele tiden. Jeg prøver å ignorere og bare si at det er '' aua'' og tar han vek. Men det ser ut som det blir bare mer og mer av det.. Gi meg tips, takk! =) Anonymous poster hash: 05afb...2b6
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Og nå er det faktisk sånn at jeg gruer meg til å kose med han fordi jeg vet at han kommer til å bite meg han kommer og biter oss på bena også... Jeg spurte i bhg om han biter andre barn, men det gjør han heldigvis ikke (enda). Bare vi voksne og storebroren. Anonymous poster hash: 05afb...2b6
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Uff, har ikke så veldig mye råd å gi deg, men du har min fulle sympati. Vi hadde en biter. Det jeg gjorde var å si au (ganske høyt og strengt), reise meg og gå ut av rommet. Da ble hun ulykkelig, og skjønte etter en stund at dette ikke var ok. Vokste det raskt av seg, heldigvis. Anonymous poster hash: ba568...d8a
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Vi hadde også et barn som bet mye. Vi gjorde først som du gjorde, så gjorde vi som #3 gjorde. Ingen av delene funket over lengre tid... Men en dag så bet hun uten forvarsel, helt ut av det blå, og det var så vondt, jeg skvatt så voldsomt, at jeg kastet henne fra meg, i andre enden av sofaen, mens jeg skrek kjempehøyt og reagerte med å vifte med armen over den armen hun hadde bitt meg i (mye bevegelse).Hun har aldri bitt igjen. Anonymous poster hash: 33cbd...d41
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Uff, har ikke så veldig mye råd å gi deg, men du har min fulle sympati. Vi hadde en biter. Det jeg gjorde var å si au (ganske høyt og strengt), reise meg og gå ut av rommet. Da ble hun ulykkelig, og skjønte etter en stund at dette ikke var ok. Vokste det raskt av seg, heldigvis. Anonymous poster hash: ba568...d8a Ja, det er det jeg gjør...når han biter setter jeg han ned etter å si "nei" eller "au" og går fra han...Håper han forstår snart at dette ikke er greit og slutter med det... Anonymous poster hash: 05afb...2b6
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Første min var en biter. Etter uker hvor han hadde bitt meg til blods flere ganger så trodde jeg at han skulle gi meg en klem, men neida han beit meg hardt i kinnet.DA sprakk det for meg og jeg beit han tilbake i armen. Det funket, han har aldri bitt igjen. Og jada jeg vet at det ikke er pedagogisk riktig og jeg beit bare så han kjente det, ble ikke merke.
❤lille stjerne❤ Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Min gjorde det ikke så mye, men skikkelig hardt de gangene det skjedde. Hun beit meg i pekefingeren da hun var to år, så hardt at jeg trodde hun beit den av og hun slapp ikke. Det var så vondt at jeg brølte og i refleks knep jeg rundt kinnene for å løsne grepet og det var sikkert litt hardt. Hun ble forskrekket og gråt og har aldri bitt etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå