Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Vinterdresser er jo så dyre. Har en 16 mnd gammel unge, holder det med én vinterdress til bhg og hjemme? Hvis den blir møkkete blir det jo styr med å vaske den, da... Men erfaringer? Jeg har dårlig råd også. Anonymous poster hash: 296ee...aae
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Ja, det holder til en så lite barn. Hadde barnet vært større ville jeg ha anbefalt to. En "god" dress og en "dårlig/billig" til reserve, godt å ha i tilfelle uhell, ikke tørket helt, glemt i bhg osv Anonymous poster hash: abd58...ad3
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Ja, det holder til en så lite barn. Hadde barnet vært større ville jeg ha anbefalt to. En "god" dress og en "dårlig/billig" til reserve, godt å ha i tilfelle uhell, ikke tørket helt, glemt i bhg osvAnonymous poster hash: abd58...ad3 Ok hvor har de forresten billige (men gode) vinterdresser? KappAhl og Lindex? Anonymous poster hash: 296ee...aae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå