Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Uten og ELSKE ham? Jeg forguder kjæresten min, og savner han og gleder meg til å se han igjen hver dag. Men synes elske er så "rart" og si .. Noen som kjenner seg igjen? Anonymous poster hash: f0eeb...b12
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Kjenner meg ikke igjen, men tror det er helt normalt. Å elske blir veldig intimt (og personlig), og ikke alle er like glad i intimitet på den måten. Anonymous poster hash: a24a7...828
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Hva man føler og hva man sier har jo ingen ting med hverandre å gjøre. Det er klart du kan elske kjæresten din, selv om du synes det å si det høres rart ut. Da gir du det å være glad i den samme betydningen som andre gir det å elske. Hva man legger i det å elske og være glad i er uansett individuelt. Jeg sier til barna mine at jeg elsker dem, men for mange er det noe som har en erotisk undertone. Slik er det ikke for meg. Leste også i et intervju en gang en mann som sa at han elsket fårikål, men han var glad i kona og ungene sine. For ham var det å være glad i sterkere enn det å elske. Anonymous poster hash: e4e7d...454
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Kjenner meg heller ikke igjen i det du beskriver, av den enkle grunn at jeg elsker min mann over hele mitt hjerte <3 Anonymous poster hash: 4f99b...ed6
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Det kan man. Det er egentlig det samme. De følelsene du har for din mann er garantert like sterke som de som sier de elsker mannen sin. Det er bare ulike måter å ordlegge seg på. For noen føles å "elske" så melodramatisk at det å bare si at man er vanvittig glad hverandre blir mer naturlig å si. Jeg er sånn som deg. På samme måte som at det er ikke størrelsen og prisen og glamouren på bryllupet som avgjør om og hvor lenge et ekteskap skal vare, er det ikke nødvendigvis de som EEEEELSKER hverander som er mest glad i hverandre. Anonymous poster hash: 316fc...a20
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Det kan man. Det er egentlig det samme. De følelsene du har for din mann er garantert like sterke som de som sier de elsker mannen sin. Det er bare ulike måter å ordlegge seg på. For noen føles å "elske" så melodramatisk at det å bare si at man er vanvittig glad hverandre blir mer naturlig å si. Jeg er sånn som deg. På samme måte som at det er ikke størrelsen og prisen og glamouren på bryllupet som avgjør om og hvor lenge et ekteskap skal vare, er det ikke nødvendigvis de som EEEEELSKER hverander som er mest glad i hverandre. Anonymous poster hash: 316fc...a20 Takk føler meg lettere nå! Han er helt fantastisk, kjekk og snill og deilig!!! Han vet at jeg er glad i han, jeg viser det i form av å skjemme han litt bort, og at jeg holder ut med han og "galskapen" ah, mannen min <3 Anonymous poster hash: f0eeb...b12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå