Gå til innhold

FF livs største øyeblikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var da hun giftet seg!

Eh, greit nok at man er forskjellig, men overgår ikke fødsel alt annet?

Anonymous poster hash: 42426...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var da hun giftet seg!

Ikke nødvendigvis. Folk er veldig forskjellige, for noen er fødsel rett og slett en forferdelig opplevelse. Noen får depresjon og bruker tid på å knytte seg til barnet. Blir for teit å kreve at alle skal oppleve ting likt. 

Jeg så ikke på, men var det ikke slik at de skulle fortelle om det året som hadde betydd mest for dem?

Anonymous poster hash: c5b60...16d

Skrevet

Var da hun giftet seg!Eh, greit nok at man er forskjellig, men overgår ikke fødsel alt annet?Anonymous poster hash: 42426...676

Ikke nødvendigvis. Folk er veldig forskjellige, for noen er fødsel rett og slett en forferdelig opplevelse. Noen får depresjon og bruker tid på å knytte seg til barnet. Blir for teit å kreve at alle skal oppleve ting likt.  Jeg så ikke på, men var det ikke slik at de skulle fortelle om det året som hadde betydd mest for dem? Anonymous poster hash: c5b60...16d
jeg så det på bildet hun lå ut på insta i går, ikke skal vi danse! Men ut i fra hva hun har fortalt fra fødsel i bloggen sin, så var jo det en fin fødsel!

Skrevet

Burde vært når man fikk barn ja. men men :P

Anonymous poster hash: 7f7e4...a9b
Skrevet

Var da hun giftet seg!Eh, greit nok at man er forskjellig, men overgår ikke fødsel alt annet?Anonymous poster hash: 42426...676

Ikke nødvendigvis. Folk er veldig forskjellige, for noen er fødsel rett og slett en forferdelig opplevelse. Noen får depresjon og bruker tid på å knytte seg til barnet. Blir for teit å kreve at alle skal oppleve ting likt.  Jeg så ikke på, men var det ikke slik at de skulle fortelle om det året som hadde betydd mest for dem? Anonymous poster hash: c5b60...16d
jeg så det på bildet hun lå ut på insta i går, ikke skal vi danse! Men ut i fra hva hun har fortalt fra fødsel i bloggen sin, så var jo det en fin fødsel! Anonymous poster hash: 42426...676

Herregud... Det får vel for pokker være opp til hu sjæl å mene hva som er hennes største øyeblikk?! Folk er forskjellig. Er det mulig...dømmende pakk altså.

Skrevet

Herreminhatt jeg er glad jeg ikke er kjendis. Og i alle fall ikke pen, suksessrik kjendis med alt på stell. Alt folk henger seg opp i. Tenk om noen skulle sitte på nett og diskutere alt hva du gjorde til enhver tid. Hadde fått fnatt.

Anonymous poster hash: b92dc...bb4
Skrevet

jeg så det på bildet hun lå ut på insta i går, ikke skal vi danse! Men ut i fra hva hun har fortalt fra fødsel i bloggen sin, så var jo det en fin fødsel! Anonymous poster hash: 42426...676

Herregud... Det får vel for pokker være opp til hu sjæl å mene hva som er hennes største øyeblikk?! Folk er forskjellig. Er det mulig...dømmende pakk altså.

har jeg dømt noen da? Jeg stiller bare spørsmål om ikke fødsel overgår alt!

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Folk er veldig forskjellige, for noen er fødsel rett og slett en forferdelig opplevelse. Noen får depresjon og bruker tid på å knytte seg til barnet. Blir for teit å kreve at alle skal oppleve ting likt. Jeg så ikke på, men var det ikke slik at de skulle fortelle om det året som hadde betydd mest for dem? Anonymous poster hash: c5b60...16d

Måten du skriver hovedinnlegget på viser at du mener hun valgte feil. du setter ikke bare spørsmålstegn.

Så patetisk innlegg....

Anonymous poster hash: 4820c...cab

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Folk er veldig forskjellige, for noen er fødsel rett og slett en forferdelig opplevelse. Noen får depresjon og bruker tid på å knytte seg til barnet. Blir for teit å kreve at alle skal oppleve ting likt. Jeg så ikke på, men var det ikke slik at de skulle fortelle om det året som hadde betydd mest for dem? Anonymous poster hash: c5b60...16d

Og svaret er at det nok ikke er likt for alle.

Trengte du å lage en tråd for å få vite det, altså? Du skjønte ikke det av deg selv? Jaja...

Skrevet

Jeg kan si det samme om meg. Vet ikke så mye om FF, men for å svare på det med største øyeblikk, så var det en mye mer fantastisk opplevelse med bryllupet enn med fødsel. Jeg hadde riktignok fødsel først og barn med i bryllupet. Men fødsel var en tøff opplevelse,og selv om det å bli mamma var helt fantastisk så var ikke hele opplevelsen en drøm. Det var derimot bryllupet.

Anonymous poster hash: c6fa5...276

Skrevet

Var da hun giftet seg!

For meg er forlovelsen det største songar skjedd meg. Å få barn var ikke én stor opplevelse på samme måte. Det var mer blanda følelser og opp og nedturer og vanskelig og fint om hverandre..

Anonymous poster hash: 2ec26...502

Skrevet

har jeg dømt noen da? Jeg stiller bare spørsmål om ikke fødsel overgår alt!Anonymous poster hash: 42426...676

Selvsagt er det dømmende med et utsagn som "Eh, greit nok at man er forskjellig, men overgår ikke fødsel alt annet?" Du mener jo åpenbart at det et galt av henne å mene at bryllupet var hennes livs øyeblikk. I dine øyne hadde det rette svaret vært å føde. Det rette svaret for Caroline (som hun liker å bli kalt i disse dager :P ) er bryllup. Da er det dømmende å påstå at dette er feil, eller stille spørsmålstegn ved det. Fordi som du faktisk selv påpeker, folk er forskjellig.

Skrevet

Var da hun giftet seg!

Hvorfor skal en fødsel overgå alt?

Jeg var sliten, hadde vondt og hadde på mange måter en fæl opplevelse ved å føde. Synes ikke det er noe å skrive hjem om.

Anonymous poster hash: ed90b...c4e

Skrevet

Var da hun giftet seg!

For meg er forlovelsen det største songar skjedd meg. Å få barn var ikke én stor opplevelse på samme måte. Det var mer blanda følelser og opp og nedturer og vanskelig og fint om hverandre..

Anonymous poster hash: 2ec26...502

Jeg har det på samme som deg. Det å få mitt første barn var ikke en enorm lykkefølelse der og da. Jeg tror jeg opplevde det som uvirkelig, og jeg følte en dyp undring som gikk over i et voldsomt beskytterinstinkt. Etter noen dager visste jeg at jeg aldri ville kunne leve uten det lille vesenet. Med barn nummer to kom den intense kjærlighetsfølelsen med en gang, men da hadde jeg også mye babyblues og følte meg vanvittig sårbar og redd for alt som kunne skje med babyen min. Bryllupsdagen min var derimot intens lykke hele dagen. Det betyr ikke at jeg er mer glad i mannen min enn i barna. 

Anonymous poster hash: c5b60...16d

Skrevet

Jeg har 3 barn, og ingen av fødslene har vært noe fine. Ja, det er stort å få barn, men føde? Ligge der og skrike, vri seg i smerter, spy og pisse på seg? Jepp, kjempemessig...

Anonymous poster hash: b6d67...42d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...