Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Har funnet noe der som jeg har lyst på, men er litt skeptisk... Er skepsisen ubegrunnet? :-P Anonymous poster hash: 9945a...d55
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Ebay er ikke en selger, det er masse forskjellige selgere inkludert privatpersoner. Så det du spør om er omtrent som å spørre om folks erfaring med finn.no eller bloppis.no. Jeg har handlet litt på ebay, noen ganger har jeg vært fornøyd, andre ganger misfornøyd. Svindlere er det nok av, så ville lest meg opp på hvordan man handler trygt på ebay og brukt PayPal (Google it). Anonymous poster hash: 1068d...17d
IreneUtålmodig Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Veldig god erfaring, går stort sett raskt med post fra GB
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Ok, takk for svar! Ja, vet det er omtrent det samme som finn. Blir litt skeptisk når folk i KIna selger europeiske merkeklær med lappen på. Hm... hi Anonymous poster hash: 9945a...d55
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Ok, takk for svar! Ja, vet det er omtrent det samme som finn. Blir litt skeptisk når folk i KIna selger europeiske merkeklær med lappen på. Hm... hi Anonymous poster hash: 9945a...d55 Det har du god grunn til. Kjøpte Ralph Lauren cashmeregenser for 60 dollar fra selger i USA. Ralph Lauren er billig i USA, då ingen grunn til å mistenke noe. Fikk tilsendt pakke fra Kina. Cashmere'en var jo helt ok, men med en stygg brodert fake Polo hest på brystet er genseren helt ubrukelig. Man ser at den er fake og det byttet ikke å klage. Bedre å dra til USA og betale 40 dollar for samme genser i outleten..... har blitt lurt mange ganger, så dette var kun et eksempel. Særlig vanskelig når man priser fake som ekte. Trodde det ville være ekte Marc jacobs kjole da jeg betalte 300 dollar, men den gang ei. Nå er jeg lei og bruker heller Zalando! Anonymous poster hash: b1ed6...f5b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Takk for svar! Blir enda mer skeptisk, ja... hi Anonymous poster hash: 9945a...d55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå