Gå til innhold

Stoler dere på intuisjonen deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt betenkt her jeg sitter. I fjor vinter var samboer utro, og ALLE mine indre varsellamper blinket veldig. Jeg valgte å ikke stole på det (de skjulte det veldig godt til å begynne med), men så viste det seg at jeg hadde rett. Nå skjer det igjen - vond følelse i magen, mistanker uten at jeg kan sette ord på det. Jeg mistenker at han er utro igjen, selv om jeg ikke har noen holdepunkter for det - men han oppfører seg mot meg nøyaktig som i fjor vinter da han var utro. Burde jeg være på vakt og høre på intuisjonen, eller er det min usikkerhet etter sist utroskap fra samboer som snakker? Er til tross snart 2 år siden det skjedde...



Anonymous poster hash: f6b0f...9e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville absolutt stolt på intuisjonen min.

 

Anonymous poster hash: 1b6bb...736

Skrevet

Tja til en viss grad!

Jeg følte på kroppen at noe ikke stemte ift graviditeten! Vel var jeg bare 6 uker på vei og det var få symptomer så tidlig, men jeg hadde en følelse på at noe ikke stemte, og det viste seg å være en MA,så jeg ble ikke megasjokket da vi fikk beskjeden!

Men din situasjon så tror jeg at du skal trå veldig varsomt så sant du ikke har noen små bevis som tilsier at han skal være utro!

 

Anonymous poster hash: 73095...3fd

Skrevet

stol på deg selv og ikke klandre deg selv for at du føler det slik. du har din rett til og ha følelser, tvile og Være skeptisk. men ta en prat med samboeren din. Hvordan du føler deg, få han til og se det slik at han kan bidra til og gi deg bedre følelser. men skulle det vise seg at du igjen har blitt ført bak lyset synes jeg du Bør gå inn I deg selv og spørre deg om: vil jeg akseptere dette, fortjener han meg, hva føler jeg.. så du må ta tak I dette Før det blir en større kamp enn du selv ønsker.

 

du er kun et menneske å som alle andre lurer du av erfaringer, har du en dårlig erfaring ved den ooppførselen samboeren vise. så er det grunn til det.

 

Anonymous poster hash: 6114e...f53

Skrevet

Har ikke noe erfaring fra forhold, men har begynt å stole på magefølelsen etter svineinfluensavaksinen. Jeg hadde en veldig magefølelse på at den vaksinen ikke var bra, men all fornuftig dokumentasjon overbeviste meg til å ta den selv om magefølelsen strittet i mot. Nå gikk det bra med meg, men alle vet jo nå at den vaksina ikke var helt bra. I ettertid har jeg begynt å stole mye mer på magefølelsen.



Anonymous poster hash: 97f34...83d
Skrevet

Tja til en viss grad!

Jeg følte på kroppen at noe ikke stemte ift graviditeten! Vel var jeg bare 6 uker på vei og det var få symptomer så tidlig, men jeg hadde en følelse på at noe ikke stemte, og det viste seg å være en MA,så jeg ble ikke megasjokket da vi fikk beskjeden!

Men din situasjon så tror jeg at du skal trå veldig varsomt så sant du ikke har noen små bevis som tilsier at han skal være utro!

 

Anonymous poster hash: 73095...3fd

 

 

Jeg skal så absolutt ikke ta det opp med ham, men følge ekstra nøye med på kontakten mellom ham og dama jeg TROOOR han har et godt øye til. Dama har også samboer (den forrige var singel og fryktelig innpåsliten på absolutt alle menn hun snakket/hadde kontakt med), så hvis magefølelsen stemmer er det to familier som blir ødelagt her - for jeg kommer ikke til å tilgi denne gangen.

 

Anonymous poster hash: f6b0f...9e4

Skrevet

 

Jeg er litt betenkt her jeg sitter. I fjor vinter var samboer utro, og ALLE mine indre varsellamper blinket veldig. Jeg valgte å ikke stole på det (de skjulte det veldig godt til å begynne med), men så viste det seg at jeg hadde rett. Nå skjer det igjen - vond følelse i magen, mistanker uten at jeg kan sette ord på det. Jeg mistenker at han er utro igjen, selv om jeg ikke har noen holdepunkter for det - men han oppfører seg mot meg nøyaktig som i fjor vinter da han var utro. Burde jeg være på vakt og høre på intuisjonen, eller er det min usikkerhet etter sist utroskap fra samboer som snakker? Er til tross snart 2 år siden det skjedde...

 

Anonymous poster hash: f6b0f...9e4

Jeg stoler på intuisjonen min. Men jeg prøver jo å finne ut hvorfor jeg føler det som jeg føler det. Men når jeg har vært i sånne følelsesmessige kaos hvor jeg har følt det ene den ene dagen og det tvert motsatte dagen etter, da kobler jeg inn og styrer med fornuften.

 

Anbefaler deg forresten å lese Life Code av Dr. phil. Der beskriver han ulike mennesketyper som ikke er bra for deg og hvorfor. Jeg fikk en del aha-opplevelser da jeg leste den. Den er virkelig designa for folk som står midt i sånne situasjoner som du står i nå :)

 

Anonymous poster hash: 12266...43b

Skrevet

Jeg stoler på intuisjonen min om den er kraftig nok. Jeg opplevde å ha noe som sa tydelig i meg at babyen inni meg var død (uke 18). Den var ikke mer. Jeg sa til min samboer "Jeg tror ikke babyen er her mer. Den er ikke inni meg lengre". Det stemte, viste det seg på OUL. Fosteret hadde vært dødt en tid. 

Jeg ville trådt litt forsiktig frem, men ville tatt en prat med samboer (uten å beskylde ham for noe). 



Anonymous poster hash: 217e5...49b
Skrevet

 

Tja til en viss grad!Jeg følte på kroppen at noe ikke stemte ift graviditeten! Vel var jeg bare 6 uker på vei og det var få symptomer så tidlig, men jeg hadde en følelse på at noe ikke stemte, og det viste seg å være en MA,så jeg ble ikke megasjokket da vi fikk beskjeden!Men din situasjon så tror jeg at du skal trå veldig varsomt så sant du ikke har noen små bevis som tilsier at han skal være utro!Anonymous poster hash: 73095...3fd

  Jeg skal så absolutt ikke ta det opp med ham, men følge ekstra nøye med på kontakten mellom ham og dama jeg TROOOR han har et godt øye til. Dama har også samboer (den forrige var singel og fryktelig innpåsliten på absolutt alle menn hun snakket/hadde kontakt med), så hvis magefølelsen stemmer er det to familier som blir ødelagt her - for jeg kommer ikke til å tilgi denne gangen. Anonymous poster hash: f6b0f...9e4
jeg håper virkelig at intuisjonen din er helt feil i så fall :( klem til deg <3

 

Anonymous poster hash: 73095...3fd

Skrevet

Jeg prøver å stole på intuisjonen min, for den viser seg gang på gang å ha rett. Men ofte så sier fornuften min at det er for usannsynlig, også går jeg på en smell likevel.



Anonymous poster hash: 2c624...f6c
Skrevet

 

Jeg prøver å stole på intuisjonen min, for den viser seg gang på gang å ha rett. Men ofte så sier fornuften min at det er for usannsynlig, også går jeg på en smell likevel.

 

Anonymous poster hash: 2c624...f6c

 

Det var akkurat det som hendte meg med svineinfluensavaksinen.

 

Anonymous poster hash: 97f34...83d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...