Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Hei! Skal en tur med denne båten neste uke, er det noen som vet når en seinest må gå av båten? Den er i Hirtshals 07.30, men skal ikke dra videre før 09.30....dumt spørsmål, jeg vet 😳 Anonymous poster hash: 8d36f...afd
Villbringebringebær Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Hm aldri tenkt over.. De fleste går av så fort den legger til Kai. Hvorfor vil du være innordne lenger? Tok den i august, ganske kjedelig der så hang ikke igjen, så kan ikke hjelpe deg. Men ble nysgjerrig
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Skal dit med to barn, og skal tilbringe hele dagen i Hirtshals til båten går igjen klokken 22 på kvelden....kan bli en laaaaang dag Tenkte at det var greit å dusje å ta det litt med ro frem til kanskje 09.00 så vi slipper å reke gatelangs fra 07.30 Hi Anonymous poster hash: 8d36f...afd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Båten begynner umiddelbart å klargjøres for tilbakeveien, så må forlate båten med en gang den legger til kai. Anonymous poster hash: d7bc1...991
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Må vi forlate den med en gang så lenge vi skal ha samme lugaren hjem igjen også? Det er jo ingen som skal inn der å ordne Hi Anonymous poster hash: 8d36f...afd
Villbringebringebær Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Så lenge dere har lugar trenger dere ikke forlate den i det ele tatt! trodde det var den uten legar du mente, den tok jeg i august nemlig og den var kjip. Har dere lugar kan dere gå av når dere ønsker!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Så lenge dere har lugar trenger dere ikke forlate den i det ele tatt! trodde det var den uten legar du mente, den tok jeg i august nemlig og den var kjip. Har dere lugar kan dere gå av når dere ønsker! Supert, tusen takk Vi må nok en tur i land for å få løpt og lekt litt Mor har litt dårlig sjøbein (mage) så greit å kjenne landjord under beina noen timer Hi Anonymous poster hash: 8d36f...afd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Hei! Skal en tur med denne båten neste uke, er det noen som vet når en seinest må gå av båten? Den er i Hirtshals 07.30, men skal ikke dra videre før 09.30....dumt spørsmål, jeg vet Anonymous poster hash: 8d36f...afd Jeg anbefaler absolutt å finne på noe annet enn å tilbringe hele dagen i Hirtshals, det er fryktelig kjedelig.... Hva med en tur til Fårup sommerland, hvis det er åpent der? Anonymous poster hash: df1b1...dee
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 Vi har muligheten åpen for å finne på andre ting, men yngste barnet har spesielle behov så vi får se an dagsformen Tenkte å ta en tur i fjæra og på akvariet der, spise litt og handle litt. Skal nok få dagen til å gå på et vis Anonymous poster hash: 8d36f...afd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #10 Skrevet 9. oktober 2014 Hvor gamle er de. Fun park er bra hvis været er fint. Er usikker på om det er åpent om høsten. Også ligger det i Hirtshals. Anonymous poster hash: d0c54...cca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå