Gå til innhold

Danmarksbåten til Hirtshals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal en tur med denne båten neste uke, er det noen som vet når en seinest må gå av båten? Den er i Hirtshals 07.30, men skal ikke dra videre før 09.30....dumt spørsmål, jeg vet 😳

Anonymous poster hash: 8d36f...afd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm aldri tenkt over.. De fleste går av så fort den legger til Kai. Hvorfor vil du være innordne lenger?

Tok den i august, ganske kjedelig der så hang ikke igjen, så kan ikke hjelpe deg. Men ble nysgjerrig ;)

Skrevet

Skal dit med to barn, og skal tilbringe hele dagen i Hirtshals til båten går igjen klokken 22 på kvelden....kan bli en laaaaang dag ;) Tenkte at det var greit å dusje å ta det litt med ro frem til kanskje 09.00 så vi slipper å reke gatelangs fra 07.30 :P

Hi

Skrevet

Båten begynner umiddelbart å klargjøres for tilbakeveien, så må forlate båten med en gang den legger til kai.

Anonymous poster hash: d7bc1...991

Skrevet

Må vi forlate den med en gang så lenge vi skal ha samme lugaren hjem igjen også? Det er jo ingen som skal inn der å ordne :P

Hi

Skrevet

Så lenge dere har lugar trenger dere ikke forlate den i det ele tatt! :) trodde det var den uten legar du mente, den tok jeg i august nemlig og den var kjip. Har dere lugar kan dere gå av når dere ønsker! :)

Skrevet

Så lenge dere har lugar trenger dere ikke forlate den i det ele tatt! :) trodde det var den uten legar du mente, den tok jeg i august nemlig og den var kjip. Har dere lugar kan dere gå av når dere ønsker! :)

Supert, tusen takk :) Vi må nok en tur i land for å få løpt og lekt litt ;) Mor har litt dårlig sjøbein (mage) så greit å kjenne landjord under beina noen timer :P

Hi

Skrevet

Hei!

Skal en tur med denne båten neste uke, er det noen som vet når en seinest må gå av båten? Den er i Hirtshals 07.30, men skal ikke dra videre før 09.30....dumt spørsmål, jeg vet

Jeg anbefaler absolutt å finne på noe annet enn å tilbringe hele dagen i Hirtshals, det er fryktelig kjedelig.... Hva med en tur til Fårup sommerland, hvis det er åpent der?

Anonymous poster hash: df1b1...dee

Skrevet

Vi har muligheten åpen for å finne på andre ting, men yngste barnet har spesielle behov så vi får se an dagsformen :) Tenkte å ta en tur i fjæra og på akvariet der, spise litt og handle litt. Skal nok få dagen til å gå på et vis :)

Skrevet

Hvor gamle er de. Fun park er bra hvis været er fint.

Er usikker på om det er åpent om høsten. Også ligger det i Hirtshals.

Anonymous poster hash: d0c54...cca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...