Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Vet at ingen kan gi noen diagnose her, men ventetid hos spesialist er så lang.. Jeg har i mange mnd hatt tette ører som gjør vondt. Spesielt om natt og morgen. I tillegg har jeg ømme lymfeknuter på begge sidene, litt nedenfor ørene. Jeg er trett og slapp og har en konstant sykdomsfølelse i kroppen 😕 Alle verdier er normale. Skjønner bare ikke hva det er Anonymous poster hash: 75424...83f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Vært forkjølet for en stund siden? Høres ut som du går rundt med tette bihuler som har tettet seg bak mot ørene. Det kan gi dotter og smerter i ørene. Sliter med det selv og kan gå slik i månedsvis om jeg ikke tar turen til legen. Anonymous poster hash: fa933...a01
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Vært forkjølet for en stund siden? Høres ut som du går rundt med tette bihuler som har tettet seg bak mot ørene. Det kan gi dotter og smerter i ørene. Sliter med det selv og kan gå slik i månedsvis om jeg ikke tar turen til legen. Anonymous poster hash: fa933...a01 Nei har ikke vært forkjølet. Men det kan jo kanskje være bihulene allikevel? Hvilken behandling må til da? 😊 Har vært hos fastlegen og hun fant ikke tegn på noe galt, men hun kjente at jeg hadde hovne lymfer. Anonymous poster hash: 75424...83f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Høæres veldig ut som tette bihuler. Kan være allergiutløst også, f.eks mot husstøvmidd. Anonymous poster hash: dfa20...fae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå