Gå til innhold

Noen her som har opplevd SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan begynte det og hvor var det vondt? Hilsen litt redd anonym.

Anonymous poster hash: 416e3...7a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke vondt, begynte bare å blø veldig mye, var da10 uker på vei... 

Anonymous poster hash: a52f7...f02
Skrevet

Hei.

Startet med brun utflod, følte meg fyllesyk i ca fire dager før, så blødde jeg mer og mer, til det ble vondt. Mørkt og koagulert blod. Så kom "alt" ut. Det var som å ha veldig milde rier, eller veldig sterke mensensmerter. Det var ikke vondt når alt hadde kommet ut. Skjedde i uke 8.

Har også blødd i begge svangerskapene som resulterte i to flotte friske jenter.

Anonymous poster hash: f4217...a14

Skrevet

Jeg har hatt flere SA. De har begynt med enten frisk blødning eller brun utflod. Smertene har kommet senere.

Anonymous poster hash: efa12...ff7

Skrevet

Spotting over flere dager før det hat tiltatt i styrke - og etter hvert smerter. SA'ene har ellers artet seg som vanlige menstruasjoner, både i intensitet og varighet. 

Skrevet

Jeg har hatt to, en rundt uke 5 og den andre rundt uke 6. Begge skjedde i løpet av natten og jeg våknet til blod, uten noe smerter.

Deretter oppførte de seg som en vanlig mens.

Skrevet

Jeg hadde ikke smerter, men blødningene kom og gikk. Over to uker så har det alt fra fossblød til å bare dryppe litt. Noen dager har det vært helt fritt for blødninger og noen dager spotting. Jeg mistet et embryo og det andre embryoet som hadde festet seg lever fortsatt.

Skrevet

Takk for svar dere:)

Håper alt går bra her, har ikke blod, ennå.. Men en del smerter i magen, kan være luft...

Skrevet

Takk for svar dere:)

Håper alt går bra her, har ikke blod, ennå.. Men en del smerter i magen, kan være luft...

Vil bare si at luft i magen er veldig normalt :-) Og litt blødning trenger ikke være farlig. Jeg har blødd i begge mine svangerskap uten at det har vært noe galt. Hvis du er engstelig, så ringer du jordmor i din kommune og ber om en time. Hun har mye mer peiling enn f.eks fastlege og legevakt, og kan skaffe henvisning til ul på sykehuset dersom du ønsker det.

Anonymous poster hash: bccdb...d34

Skrevet

Har hatt flere SA, men flest i uke 5, de har ikke gjort vondt, og blødd som ved vanlig menstruasjon. Hatt en i uke 7, og da var det som kraftige mensensmerter og.

Anonymous poster hash: dd814...6e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...