Gå til innhold

Dere som har drevet med nettdating..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor selektive var dere når det gjaldt boplass hvis situasjonen var sånn at du f.eks ikke kunne flytte.. Jeg skal ikke ha flere barn, kan ikke flytte (pga barn) og bor på et mindre sted. Jeg skal begynne å date nå og synes det er kjempespennende. Men tenker at det er lurt å være ærlig på en del ting helt fra starten av? Noen med gode tips og råd? Hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: d5f38...c94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, joda. Var fast bestemt og sa klart og tydelig ifra at JEG skulle iallfall ikke flytte. Såeh, året etter flytta jeg :P 

Men nei, altså. Man kan være bestemt og ha gjort seg opp en mening, men så dukker det opp andre ting, utenom denne kjærligheten, som kan snu ting på hodet. Mulighetene for bedre jobb, større hus, utdannelse osv. Og man kan få et nytt perspektiv på hva som er viktig eller hva man ønsker. Eller man kan plutselig bare finne ut at stedet den utkårede bor på faktisk er et langt bedre alternativ enn bygda man trodde man var grodd fast i. 

Men vær tydelig ovenfor den du dater, om det er Den Store Kjærligheten finner dere jo alltids ut av det :-) 

Skrevet

Dette uaktuelt å treffe noen andre enn frain kommune og de nærmeste. Men det er klart, selv en fra en nabokommune kunne blitt problematisk. Men det ordnet seg og kunne ikke passet bedre slik det ble :-)

Skrevet

Jeg prøver nettdating. Og synes det gjerne er litt vanskelig da jeg ikke er flyttbar. Og jeg er virkelig ikke flyttbar. Har en 13 åring, som har sliti litt med mobbing. Mens nå går det strålende, ikke noe mobbing, masse venner og stortrives på skolen. Har en 7 åring som og bruker veldig lang tid på å bli trygg. Han er ennå ikke 100% trygg på skolen, men har vel kommet til 85%. Så han skal slippe å starte på nytt.

Og føler de fleste menn jeg møter, har barn ca 50%, og er dermed ikke flyttbare. Hjelper ikke at de bor bare 30 min unna med bil. Det blir jo uansett for langt for et barn.

Men jeg spør veldig tidlig om de er flyttbare. Siden det er jeg 100% ikke. Om jeg vil ha flere barn er jeg usikker på, så sier vel at jeg er åpen for det, men 1 barn, ikke flere. Siden jeg har 2 fra før.

Anonymous poster hash: 511b5...fe1
Skrevet

Ikke akkurat flytting da men..

Mannen min skulle ikke gifte seg igjen, og skulle hvertfall ikke ha flere barn.

Faktisk hadde han sterilsert seg, så sikker var han!

Etter 2 år fridde han..

Og nå er vi mellom 1 og andre IVF forsøk..

Så man skal aldri si aldri..

Anonymous poster hash: 4c9fd...1ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...