Gå til innhold

Venter på at min kjære mann blir ferdig i dusjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal vi ha deilig sex, han er virkelig den eneste beste for meg, og det er gjensidig fra han😍 Etter 12 år har vi fortsatt et fantastisk sexliv å det betyr mye :-) 👫 💑 💏 💖

Anonymous poster hash: 2c0a1...700

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du er :) gleder meg til det blir min tur!

Skrevet

takk :-) Det blir din tur også, det er jeg sikker på :-)

Anonymous poster hash: 2c0a1...700

Skrevet

Her går vi i dusjen sammen, en lett oppvarming før fire- timersøkten slår til :-) . Samme mann etter 28 år, herlig!

Anonymous poster hash: e0966...ac2
Skrevet

Vi tok en kjapp en i dusjen idag tidlig..

Bra start på dagen!

Anonymous poster hash: ab703...294
Skrevet

Mannen min har ikke lenger lyst på meg, vi dusjer vanligvis sammen, men han prøver seg aldri selv om jeg hinter. Sover også tett omslynget uten at han får reisning eller prøver seg på sex. Misunnelig på dere som har godt sexliv :)

Anonymous poster hash: c92fb...01e
Skrevet

Ok - takk for infoen.....;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her går vi i dusjen sammen, en lett oppvarming før fire- timersøkten slår til :-) . Samme mann etter 28 år, herlig!

Anonymous poster hash: e0966...ac2

4 timer???

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Håper det er kjæresten og meg om 10 år ;) Jeg beundrer alle som klarer å få til et så bra samliv på alle områder i så mange år! :)

Jeg har aldri hatt noen i familien som har vært sammen så lenge og i tillegg hatt det bra, så for meg var det nesten skummelt å se svigermor og svigerfar sammen. De har vært gift i 30 år, har fire (voksne) barn og de ser så herlig forelsket ut. Sender hverandre lange blikk med glimt i øyet, kysser hverandre, holder rundt hverandre og gjør det meste sammen. Å se slik kjærlighet gir meg virkelig håp jeg ikke hadde før!

Skrevet

O K ! :) TMI!? Nei?

Jeg kan godt legge it om den deilige sexen jeg og mannen min har også, men det er da ikke noe man forteller til andre! :P

Anonymous poster hash: 60544...535

Skrevet

Så tragisk du er hi!

Anonymous poster hash: 12e45...cd2

Skrevet

Haha, trodde dette innlegget kom til å være om den mannen som nektet å vaske seg.

Så jeg tenkte ENDELIG kom han seg i dusjen :fnise:

Anonymous poster hash: 00746...38d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...