Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Samboereren VIL faktisk oppleve fødselssmerter, for han tror jeg overdriver. Han har sagt ja på og teste ut. Finnes det noe sted i oslo/akershus område man kan teste slikt med elektroder? Andre steder i norge? (sett maaaange videoer på youtube om dette, men ingen fra norge) Håååper virkelig noen vet blir gira jeg! Haha Anonymous poster hash: 7da6f...70a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Dagfinn Lyngbø gjorde det jo i Norge. Men vet ikke hvor lett det er å gjennomføre uten et TV-team på slep Anonymous poster hash: f8117...717
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Dagfinn Lyngbø gjorde det jo i Norge. Men vet ikke hvor lett det er å gjennomføre uten et TV-team på slep Anonymous poster hash: f8117...717 Hmm, men det er da et godt tegn, da finnes det iallefall i norge! Haha ;-) Litt dumt spm. Men hvem er den mest naturlige og ringe for og finne ut av dette? leger? Firmaer? Dette må jeg finne ut av altså :0) Anonymous poster hash: 7da6f...70a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Dagfinn Lyngbø gjorde det jo i Norge. Men vet ikke hvor lett det er å gjennomføre uten et TV-team på slep Anonymous poster hash: f8117...717 Hmm, men det er da et godt tegn, da finnes det iallefall i norge! Haha ;-) Litt dumt spm. Men hvem er den mest naturlige og ringe for og finne ut av dette? leger? Firmaer? Dette må jeg finne ut av altså :0) Anonymous poster hash: 7da6f...70a Hehe, jeg aaaner ikke, men han legen i klippet heter Stig W. Johannesen. Mulig han er en man kan ta en telefon til? Han har hvert fall gjort det tidligere, så han må jo vite noe Anonymous poster hash: f8117...717
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Dagfinn Lyngbø gjorde det jo i Norge. Men vet ikke hvor lett det er å gjennomføre uten et TV-team på slep Anonymous poster hash: f8117...717 Hmm, men det er da et godt tegn, da finnes det iallefall i norge! Haha ;-) Litt dumt spm. Men hvem er den mest naturlige og ringe for og finne ut av dette? leger? Firmaer? Dette må jeg finne ut av altså :0) Anonymous poster hash: 7da6f...70a Hehe, jeg aaaner ikke, men han legen i klippet heter Stig W. Johannesen. Mulig han er en man kan ta en telefon til? Han har hvert fall gjort det tidligere, så han må jo vite noe Anonymous poster hash: f8117...717 Da skal jeg jaggu søke meg litt opp han, haha ;-) ingenting er mere irriterendes enn en mann som sier "neh, null stress, hadde jeg takla lett". Hahaha. Anonymous poster hash: 7da6f...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå