Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Vurderer den bilen. Fornøyd? Anonymous poster hash: ef3a7...5a8
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Kjempe fornøyd. Anonymous poster hash: 5bb5e...177
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Kjempe fornøyd. Anonymous poster hash: 5bb5e...177 Høres bra ut Kan jeg spørre hvilken årsmodell du har, diesel eller bensin? Anonymous poster hash: ef3a7...5a8
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Å, ,det skal jeg kjøpe meg også! de er fine, og faren min som kan utrolig mye om bil, anbefalte meg den. Ikke så ille pris heller Anonymous poster hash: b3cdd...d80
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Å, ,det skal jeg kjøpe meg også! de er fine, og faren min som kan utrolig mye om bil, anbefalte meg den. Ikke så ille pris heller Anonymous poster hash: b3cdd...d80 Ja, de er kjempelekre!! Ser ut til man får en del for pengene ift for eks mazda, ford osv. Og deilig med 7års garanti. Gleder meg til å prøvekjøre, håper den er like god som jeg tror Anonymous poster hash: ef3a7...5a8
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Vi har sportage fra 2012 mef automat. Kjempefornøyd men du kan ikke ha flere enn 2 barn i den (eller... du kan, men det blir veldig trangt. Det kan bli litt liten plass til beina til sjåføren hvis du har bakovervendt sete til store barn bak førersetet. Men stol til nyfødt går greit Det er 7 år på garantien fra bilen er ny og vi kjøpte den brukt etter ett år. Hadde da 6 år igjen på garantien og følte vi gjorde et røverkjøp Den kan også ha air condition og strøm til DVD ståendes på i egen modus, uten at bilen surrer på tomgang. Veldig praktisk hvis du bare må svippe innom butikken og mann og barn venter i bilen, eller du rydder ut av bilen i ro og fred mens barns fortsatt ser DVD Det blir ganske stort bagasjerom når man tar vekk "gulvet" i bagasjerommet. Ikke veldig pent, men veldig praktisk Og så har den fått topp score på krasjtester, og det er veldig betryggende. Vi krasja faktisk med sportagen på motorveien (ca 50-60 km/t "køkjøring"). En trailer med henger skulle bytte fil og så oss ikke i speilet og kjørte rett inn i oss. Han la ikke merke til at han kjørte inn i oss heller, så han fortsatte å vrenge over, mens vi ble presset ut av veien gradvis mens vi bremset så godt vi kunne for å komme bak han. Og bilen holdt seg fantastisk stødig den hadde hjulmerker på dørene som gikk opp til vinduene etterpå og vi hørte mange rare lyder, men bilen holdt stand og vinglet ikke i det hele tatt. Metallet ble nesten ikke klemt inn (selv om hele siden og alt måtte byttes etterpå). Vi følte oss veldig glad for at vi kjørte Kia Sportage da mann og gravid kone med en ettåring i baksetet. Og alle kom fra det nesten uten en mental støkk en gang Det var heller ikke noe problem med å finne deler og få byttet alt i etterkant, og alt måtte byttes. Så bilen anbefales altså. Anonymous poster hash: 2dc32...7ab
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Vi har sportage fra 2012 mef automat. Kjempefornøyd men du kan ikke ha flere enn 2 barn i den (eller... du kan, men det blir veldig trangt. Det kan bli litt liten plass til beina til sjåføren hvis du har bakovervendt sete til store barn bak førersetet. Men stol til nyfødt går greit Det er 7 år på garantien fra bilen er ny og vi kjøpte den brukt etter ett år. Hadde da 6 år igjen på garantien og følte vi gjorde et røverkjøp Den kan også ha air condition og strøm til DVD ståendes på i egen modus, uten at bilen surrer på tomgang. Veldig praktisk hvis du bare må svippe innom butikken og mann og barn venter i bilen, eller du rydder ut av bilen i ro og fred mens barns fortsatt ser DVD Det blir ganske stort bagasjerom når man tar vekk "gulvet" i bagasjerommet. Ikke veldig pent, men veldig praktisk Og så har den fått topp score på krasjtester, og det er veldig betryggende. Vi krasja faktisk med sportagen på motorveien (ca 50-60 km/t "køkjøring"). En trailer med henger skulle bytte fil og så oss ikke i speilet og kjørte rett inn i oss. Han la ikke merke til at han kjørte inn i oss heller, så han fortsatte å vrenge over, mens vi ble presset ut av veien gradvis mens vi bremset så godt vi kunne for å komme bak han. Og bilen holdt seg fantastisk stødig den hadde hjulmerker på dørene som gikk opp til vinduene etterpå og vi hørte mange rare lyder, men bilen holdt stand og vinglet ikke i det hele tatt. Metallet ble nesten ikke klemt inn (selv om hele siden og alt måtte byttes etterpå). Vi følte oss veldig glad for at vi kjørte Kia Sportage da mann og gravid kone med en ettåring i baksetet. Og alle kom fra det nesten uten en mental støkk en gang Det var heller ikke noe problem med å finne deler og få byttet alt i etterkant, og alt måtte byttes. Så bilen anbefales altså. Anonymous poster hash: 2dc32...7ab Tusen takk for svar! Skummel episode dere opplevde men godt bilen er å anbefale viktig med trygg bil! Anonymous poster hash: ef3a7...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå