Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Guttungen har den siste uken brukt bambusundertøy i barnehagen og undertøyet ser ikke ut allerede. Mat- og malingsflekker som ikke går bort i vask, og jeg skjønner at det er vanlig når man har barnehagebarn. Men undertøyet har blitt så stygt! Her jeg bor får man sikkert kjøpt ull i 15 butikker men ingen har bambus. Han tåler forresten ikke ull. Så noen som har sett helt svart bambusundertøy (body/genser og longs/strømpebukse) i str 1 år på nettet? Og som ikke er av den dyreste sorten. Helst minst 90% bambus. Og hvor ofte kan man egentlig vaske bambusen? Vet den skal vaskes sjeldent. Og den tåler vel neppe flekkfjerner? Vasketips for bambus og flekker? Jeg kan jo ikke be barnehagen om å bløtlegge klærne hans rett etter han har griset. Bomullsklær bryr jeg meg ikke om men bomull er jo mye billigere og lett å få kjøpt. Anonymous poster hash: 1db3f...140
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Har Ilen råd ang bambusen dessverre, annet enn at jeg vasker så ofte det trengs og bløtlegger i milo ved behov. Ellers bruker gutten vår mye Devold Active undertøy. Det er tolags, så man får ikke ull rett inn på huden, men et sånt superundertøy-stoff. Funker knallbra på ham, som heller ikke tåler ull inn på huden. Anonymous poster hash: 7c893...1a3
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Bambus tåler gallesåpe. Flekkfjerningssåpe kalles den f.eks. hos Clas Ohlson. Anonymous poster hash: 8aa5a...511
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Har Ilen råd ang bambusen dessverre, annet enn at jeg vasker så ofte det trengs og bløtlegger i milo ved behov. Ellers bruker gutten vår mye Devold Active undertøy. Det er tolags, så man får ikke ull rett inn på huden, men et sånt superundertøy-stoff. Funker knallbra på ham, som heller ikke tåler ull inn på huden. Anonymous poster hash: 7c893...1a3 Takk! Anonymous poster hash: 1db3f...140
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Bambus tåler gallesåpe. Flekkfjerningssåpe kalles den f.eks. hos Clas Ohlson. Anonymous poster hash: 8aa5a...511 Takk, vet hva det er. Men tar den bort alt av flekker på bambus? Av erfaring med bomull så gjør den ikke det. Anonymous poster hash: 1db3f...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå