Gå til innhold

Småbarnsmor på reise som ikke tar hensyn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fløy hjem fra utlandet i dag, og på flyplasscafeen fant en norsk mor på nabobordet ut at det var helt greit å bytte bleie på 2 åringen der. For sikkerhets skyld sto ungen oppå en stol og dro genseren opp slik at alle gjestene hadde fritt innsyn på seansen.

Havnet nær dem på flyet, og da var det rett ned med seteryggene, selv om ungen ikke satt i setet engang men raste rundt i midtgangen.

Hun og ungen hadde en treseter for segcselv, men fant det likevel nødvendig å legge ned seteryggene slik at den fullstappa raden bak fikk det enda trangere.

Enkelte ser bare ikke lenger enn nesetippen.

Dagens utblåsning.

Anonymous poster hash: 543ad...471

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det bare dessverre. Hensynsløse mennesker overalt. Trenger ikke like det, men må bare lære oss å leve med det.

Anonymous poster hash: 98c0d...fa4

Skrevet

Det med bleien er jo bare unødvendig! Men det med seteryggen - man sitter jo ikke bedre i sitt sete mtp ryggen avhengig om setet ved siden av er ledig, og personlig ville jeg syntes det var mer irriterende om moren tok setet opp og ned hver gang ungen satte seg og reiste seg fra setet.

Anonymous poster hash: 95cc6...c9f

Skrevet

Hadde virkelig ikke brydd meg såfremt det ikke var en bæsj bleie jeg fikk nær meg...

Anonymous poster hash: d8fac...d5b

Skrevet

Hadde virkelig ikke brydd meg såfremt det ikke var en bæsj bleie jeg fikk nær meg...Anonymous poster hash: d8fac...d5b

Det er helt uhørt å skifte bleie ved bordet på en cafe som selger mat!!! Spiller ingen rolle hva som er i bleier.

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Jammen, si ifra til vedkommende at det faktisk er sjenerende for deg og sikkert fler. Så lenge hun ikke har de normale sperrene, vil hun kanskje lære hvis flere sier ifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...