Baremeg Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Er dere redde for å sove alene. Min første alene natt i enderekkehuset vårt. Liker ikke å være på bakkeplan og så er jeg redd for at terrassedøren vår er enkel å få opp dersom noen vil bryte seg inn 😱😱 Noen med beroligende ord eller ord som får redselen til å forsvinne 😁
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Nei, jeg er ikke og har aldri vært husredd, kan fint gå å legge meg uten å huske å låse ytterdøren engang jeg. Men jeg er redd for å gå tur i skogen midt på lyse dagen da, og der vet jeg ikke hva jeg er redd for engang Vi har vel alle våre ting.... Anonymous poster hash: a8602...ce4
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Det er en vanesak! Flyttet fra blokkleilighet i 2. etg til hus i skogen uten naboer. Gikk fint etterhvert Nå har vi installert alarm og den kan soneinndeles slik at alarmen går om noen beveger seg i 1. etg feks. Det kan jo hjelpe med frykten for verandadøren kanskje? Anonymous poster hash: 3b743...f62
☆☆☆ Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 Er ikkje husredd, og ksn fint finne på å glømme å låse.
Mia_73 Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg er husredd. Syns selv det er patetisk, jeg er tross alt 41 år gammel og mannen pendlet i flere år, men den gangen leide vi ut sokkelleilighet. Nå bruker vi hele huset selv og jeg liker ikke når mannen reiser. Som regel maser et av barna om å få sove på pappas plass, jeg prøver å late som jeg egentlig ikke vil. Jeg går ikke i kjelleretasjen når det er mørkt.
Honningmelon Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 Ja, jeg er skikkelig husredd. Bor i stor enebolig. Når mannen er borte på natt sover jeg med taklyset på, tørketrommelen blir timet slik at jeg setter den på når jeg skal legge meg. Fikser ikke at det er stille i huset. Sover veldig dårlig om natta.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Er aldri redd. Bor jo i boligstrøk, så det er folk over alt. Jeg vokste opp i et digert hus midt inni skauen og måtte gå alene om kvelden til og fra fritidsaktiviteter. Ble kurert kan man si... Anonymous poster hash: 81626...337
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #11 Skrevet 8. oktober 2014 Bor mitt i skogen og er ofte alene. Akkurat nå er jeg og katta hjemme alene det blåser, regner og er tåke ute, men redd er jeg ikke finnes mye annet jeg kan bruke/kaste energien min på . Jeg bor såpass grisgrent til at hvis noen skal bryte seg inn her har de enten hatt flaks med å finne huset ellers så er det personlig. TIps for å sikre huset er alarm, lyse opp eiendommen alle fire sidene av huset, noen har bevegelses sensor lys ( jeg har ikke det for den hadde blitt utløst av dyr) en annen ting å huske på er hvorfor i alle verden skulle noen bryte seg inn i akkurat ditt hus?? Anonymous poster hash: 20c35...c78
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #12 Skrevet 8. oktober 2014 Ja, jeg er skikkelig husredd. Bor i stor enebolig. Når mannen er borte på natt sover jeg med taklyset på, tørketrommelen blir timet slik at jeg setter den på når jeg skal legge meg. Fikser ikke at det er stille i huset. Sover veldig dårlig om natta. Du har vel ikke tørketrommelen på mens du sover? Anonymous poster hash: a88bd...563
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #13 Skrevet 8. oktober 2014 Sover godt alene, men har innbruddsalarmen på Har i hvert fall ikke tørketrommel ett på. Har ikke lyst å bli vekket av røykvarsleren. Minst mulig elektriske duppeditter på om natta. Anonymous poster hash: 4f2e5...e44
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #14 Skrevet 8. oktober 2014 Er dere redde for å sove alene. Min første alene natt i enderekkehuset vårt. Liker ikke å være på bakkeplan og så er jeg redd for at terrassedøren vår er enkel å få opp dersom noen vil bryte seg inn 😱😱 Noen med beroligende ord eller ord som får redselen til å forsvinne 😁 Ja, klart at det er skummelt, selv om jeg logisk sett vet at det er helt trygt du kan jo trekke for gardinene og tenne litt stearinlys og se en god serie? Anonymous poster hash: 888e0...481
MTF Skrevet 9. oktober 2014 #15 Skrevet 9. oktober 2014 Bor i en stor enebolig i et helt nytt boligfelt som ikke er helt utbygget enda. Jeg er heldigvis ikke husredd og har aldri vært det. Koser meg de få gangene jeg er helt alene på kveldene og nettene. Vet ikke helt om jeg har noen beroligende ord som kan få redselen din til å forsvinne, men kanskje det kan hjelpe å ha litt lys på rundt om kring i huset når du skal sove? Ting er ofte litt skumlere i mørket;)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #16 Skrevet 9. oktober 2014 Er dere redde for å sove alene. Min første alene natt i enderekkehuset vårt. Liker ikke å være på bakkeplan og så er jeg redd for at terrassedøren vår er enkel å få opp dersom noen vil bryte seg inn Noen med beroligende ord eller ord som får redselen til å forsvinne Ja, jeg liker ikke å være alene hjemme på natta.. Jeg hører alltid lyder og tør ikke sjekke dem Sjekker aldri rommene om kvelden, da får det heller bare være en tyv der. Og kommer han inn på soverommet finner han meg ALDRI så langt under dyna jeg ligger.. haha Og så sovner jeg.... :-) Anonymous poster hash: 78329...0d9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #17 Skrevet 9. oktober 2014 Finnes ikke redd for å være alene uansett om jeg sover i hus, båt eller telt. Anonymous poster hash: 9c9b6...ae0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #18 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg er ikke husredd. Tenker sånn at hvis noen absolutt VIL inn, så kommer de seg inn uansett hvor man bor. Men, heldigvis er sjansen veldig liten for det. Anonymous poster hash: bbb7a...79d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #19 Skrevet 9. oktober 2014 Bor i halvparten av tomannsbolig, med skog på ene siden. Er ikke noe husredd, men har vært enslig mor i 6 år, så kanskje ikke så rart. Anonymous poster hash: 54ac9...9d0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #20 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg elsker å være alene på kvelden, men med en gang jeg skal legge meg blir jeg redd. så jeg sitter ofte sent oppe, ha ha! har alltid på litt lys, sover med pysj og sokker, og setter ikke bilen inn i garasjen. da kommer jeg meg raskt i bilen om noe skulle skje. vi har alarm,men bruker den kkke på natta. Anonymous poster hash: 3df1f...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå