Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg har det vanskelig for tiden på jobb. Er i ett vikariat og har jobbet i 2 måneder. Helt siden oppstart merket jeg at hun ene av mine kollegaer kan være litt frekk og slu. Den ene dagen tok jeg ut noe avspasering og dette i samråd med resten av avdelingen (er ped.leder i brhg) og de var helt klare på at jeg kunne ta fri den ene dagen. Dagen etter kommer jeg på jobb og blir møtt av sjefen hvor hun forteller at de andre hadde en tøff dag når jeg hadde avspasert og dette sånn at jeg visste det. Hun sa de var blitt ganske stressa.... Jeg må få frem at denne kollegaen er utrolig flink til å ta fri/plutselig skal i møte/sitter lenger i pausen og sluntrer litt unna arbeidet! Idag snakket jeg med en ann kollega og hun sa det var ndårlig gjort av vedkommede å legge skylden på meg angående avspasering. Hva tenker dere? Jeg kjenner det irriterer meg men er ikke så sterk at jeg orker å ta det opp.. Kjenner jeg kunne begynt å grine av det nå liksom.. Men det er ikke en god følelse å gå med heller. Anonymous poster hash: 6e10b...bbe
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 For et komplement - at du på så kort tid har blitt helt uunnværlig! Takk henne for dette;) Anonymous poster hash: 0606b...a08
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 For et komplement - at du på så kort tid har blitt helt uunnværlig! Takk henne for dette;)Anonymous poster hash: 0606b...a08 Ja - du kan jo se på det sånn også Anonymous poster hash: 6e10b...bbe
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 ? Anonymous poster hash: 6e10b...bbe
Mor di! Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 Slik var en tidligere kollega av meg også. Fikk meg til å føle meg skyldig i å ha planlagt avspasering, var generelt roligt på jobb, men hun hadde hatt det sååå travelt da jeg var borte (evt syk/sykt barn - For ordens skyld var jeg borte to dager med sykt barn, og en dag medeigar selv på et år). Antar det var en form for hersketeknikk...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Syns det er litt rart at du kun har jobbet 2 måneder og tar en dags avspasering. Anonymous poster hash: 362e1...79f
lille_my:) Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 Syns det er litt rart at du kun har jobbet 2 måneder og tar en dags avspasering. Anonymous poster hash: 362e1...79f Det er vel ikke noe rart om vedkommende har arbeidet flere timer enn nødvendig.... Hadde aldri reagert på det:)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Syns det er litt rart at du kun har jobbet 2 måneder og tar en dags avspasering.Anonymous poster hash: 362e1...79f Det er vel ikke noe rart om vedkommende har arbeidet flere timer enn nødvendig.... Hadde aldri reagert på det:) Jeg har over 30 timer i overtid. Kurs/foreldresamtaler og personalmøter. HI Anonymous poster hash: 6e10b...bbe
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. oktober 2014 #10 Skrevet 8. oktober 2014 Hos oss skal avspasering avklares med leder. Jeg ville ha unnskyldt meg til sjefen for at jeg ikke hadde gjort det, men også sagt at du hadde snakket med dine kolleger. Det kan jo ha blitt noe misforståelser?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #11 Skrevet 9. oktober 2014 Syns det er litt rart at du kun har jobbet 2 måneder og tar en dags avspasering. Anonymous poster hash: 362e1...79f Hva er rart med det? Anonymous poster hash: 73a7d...eb1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #12 Skrevet 9. oktober 2014 Har også en kollega som er slik. Hver gang jeg har vært borte har det bare vært sååååå mye å gjøre. Tlf. har ringt i ett, masse post ut, masse opprettelsen av kunder osv, osv. Jeg ser jo på antall frimerker i skuffen min at det ikke har vært SÅ mye post ut (4-5 konvolutter), har også begynt å merke meg hvilken kunde jeg opprettet sist og ser jo at hun ikke har hatt så veldig mange kundeopprettelser heller. For meg virker det som om hun sier som hun gjør for at jeg skal få dårlig samvittighet. Funker ikke lengre på meg nå. Er ikke snakk om at jeg er borte i dagevis heller. Anonymous poster hash: 83c99...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå