Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Leste en tråd her om ei som ville. Vel, jeg har gjort det. Ville bli gravid og ville ikke vente på legetime. Gjorde det for 2 år siden. Den er formet som en T, men denne klapper igjen når man drar i trådene og blir som en rett strek. Vingene på T'en er uansett i myk gummi, som silikon. Kan ikke se for meg hvordan man kan revne av dette Jeg dro den rooooolig ut, kjente den ikke engang. Men anbefaler det likevel ikke videre, ville bare si til dere påståelige der ute at det GÅR an... Anonymous poster hash: 1f263...e0a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 OK! Anonymous poster hash: fca8c...cac
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Det har jeg og. Ble gravid 1 mnd senere (planlagt). Anonymous poster hash: a97d4...d70
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Det har jeg og. Ble gravid 1 mnd senere (planlagt). Anonymous poster hash: a97d4...d70 Jeg ble etter 2 mnd Anonymous poster hash: 1f263...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå