Gå til innhold

Hva skal du ha på deg i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha jeans fra vero moda, hvit singlet og ulljakke fra Malene Birger. Utvaska undertøy og skoletter, tror jeg.

Anonymous poster hash: e6279...712

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sort strømpebukse, sort skjørt til knærne, sort singlet og burgunder ullgenser. Sorte skoletter, sort skinnjakke og et burgunder skjerf.

Har alt lagt fram siden jeg drev med klesvask etter å ha lagt ungene.

Anonymous poster hash: befb1...e5a

Skrevet (endret)

Hjemme: En stort vero moda play bukse som er blanding av tights og joggebukse. En stripete hvit og rød bomullsgenser med båthals. Blant folk: kanskje en jeans jeggings og en sort genser collegelignende genser fra vero moda med blonde/gjennomsiktig stoff på skuldrene og halvveis nedover armene, støvletter med kilehæl og jakke som passer til været og resten av klærne.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Nei si det du. Det finner jeg ut i morgen tidlig når jeg står med huet i fjellet av rene klær som burde vært lagt på plass, men som fortsatt ligger på vaskerommet :P

Skrevet

Tights med Mikkemushoder på og en lang strikket genser over

Anonymous poster hash: e91bb...f34
Skrevet

Burka

Anonymous poster hash: c95e7...26a

Skrevet

Sort strømpebukse, stripete strikkakjole, noen smykker og sorte skoletter. Ja, og så sort undertøy da. ;)

- Og for ikke å glemme vinterkåpa og et skjerf, det er jo dritkaldt.

Skrevet

Det jeg finner i morgen.. Er bare hjemme hele dagen og gjør niks.

En ting er sikkert: det skal ikke være stramt..

Skrevet

Joggebukse og en singlet! 

Her også. Og ullgenser og boblejakke når jeg skal ut. Fryser så fælt om dagen..

Skrevet

ullundertøy, ridebukse, boblevest/bomberjakke og støvler om det er like vått som i dag. 

Skrevet

Grått skjørt fra by-timo, strømpebukse, sennepsgul ullgenser, ankelboots, skinnjakke eller regnkåpe :P Grått skjerf fra Mette Møller. 

og, ja undertøy :P (sort tipper jeg) 

Skrevet

Varme klær, skal være ute nesten hele arbeidsdagen, grille i skogen :) Ikke ull fordi det tåler jeg ikke.

Anonymous poster hash: 05bdc...df3

Skrevet

Kari Traa ull tights og ull trøye.

Også fritidsbukse og jakke ute med gode fjellsko :)

Skrevet

Pysjen. Er syk så det holder, pysj og dyne hele dagen.

Anonymous poster hash: a3332...5fd

Skrevet

Shorts og singlet, bikini på bassengkanten.

Anonymous poster hash: 8f953...61e

Skrevet

Olabukse og grå genser - skikkelig kjedelig, men praktisk på jobb i barnehagen!

Anonymous poster hash: c6c78...269

Skrevet

Om jeg er like dårlig som jeg er nå, joggebukse og t-shirt. Svart undertøy. Ullsokker.

Skrevet

Jeg har hatt skjørt i dag, så i morgen blir det jeans fra KappAhl, mine nye lekre ankelstøvletter i semsket skinn fra Soft Walk (hvis det ikke regner) og en topp jeg har kjøpt på salg på PM :)

Perlekjede, Bismarck-armbånd og mine favorittøredobber fra Georg Jensen.

Skrevet

Veldig viktig å poengtere merket på enkelte av plaggene her gitt, som feks skjørt fra ditten og skjerf fra datten! Hvorfor det egentlig? Et skjørt er et skjørt vel?

Anonymous poster hash: a895e...310

Skrevet

Min nye Odd Molly sommerkjole😊

Anonymous poster hash: 10a28...d92

Skrevet

Sort tettsittende genser, sort strømpebukse, skjørt nesten til knærne og en skjerf i halsen. Høyhæla støvletter og snasen tettsittende jakke ;)

Anonymous poster hash: a2b14...c07

Skrevet

Det ble singlet, cardigan og joggebukse + hello kitty sokker og normalt undertøy. Både jeg og ungen er syke så joggedress på oss begge :P

Skrevet

Sitter her i min rosa fluffy morgenkåpe og lange deilige plysjsokker,håret til værs og kaffekoppen i hånden :)

Anonymous poster hash: a895e...310

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...