Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Har sånn pannetermometer fra apoteket. Er i skikkelig uggen form, og måler temperatur på 38,5 i panna - og holder jeg den under armen viser den plutselig 39,5. Det rare er at mannen min og datteren min har prøvd å måle begge steder de også nå, og der er temperaturen omtrent lik på begge steder. Holder den kun under armhulen, "kniper" den ikke igjen, liksom. Noen som vil tolke? Hvor høy feber har jeg da, tro...? Har typisk nok bare dette termometeret, og får derfor ikke målt der solen aldri skinner. Anonymous poster hash: a3072...2ff
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Spiller det egentlig noen rolle? Er du syk er du hjemme og føler du for det tar du en paracet. Neste gang du er på apoteket kjøper dere ett termometer til å ha i rumpa med engangshetter. Anonymous poster hash: 15b63...3f5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Spiller det egentlig noen rolle? Er du syk er du hjemme og føler du for det tar du en paracet. Neste gang du er på apoteket kjøper dere ett termometer til å ha i rumpa med engangshetter. Anonymous poster hash: 15b63...3f5 Ja, det var jo kjempeinformativt svar. Det er alltid greit å vite hvor høy feber man har! Anonymous poster hash: a3072...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå