Gå til innhold

Tips til bursdagFeiring??? Liten bolig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barn som er født midt på vinteren og liiiiten leilighet uten plass til 20 unger (eller 11 jenter -hvis kun jentene inviteres). Har egentlig ikke råd til å leie lokaler et annet sted heller, med mindre det finnes noe ganske billig.

Gruer meg faktisk veldig mye til vinteren for jeg vil gi datteren min en fin bursdag, men skjønner ikke hvordan jeg skal få det i praksis. Hadde jeg hatt masse penger skulle jeg tatt med ungene på kinobursdag eller noe sånt, men det er fryktelig dyrt :-(

Noen med samme "problem", eller andre som har gode tips??

Anonymous poster hash: d43d1...acb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det ikke an leie en barnehage eller SFO? bor på et lite sted selv med begrensede muligheter men her kan vi leie både bhg og SFO gratis. Svømmehallen/ gymsalen kan leies for 500. I tillegg kan en jo ha bowlingbursdag eller leie utested. Sistnevnte koster jo en del da.

Også stas med utebursdag, men med vinterbarn selv vet jeg det ikke frister. Bor i nord og ikke så koselig med feiring i snøstorm;-))

Anonymous poster hash: 70cf3...741

Skrevet

Her kan man låne lokalene til sfo på skolen for 400 kr, stort lokale med kjøkken, mange som har hatt bursdag der.

Det er også mange barnehager som leier ut lokalene sine for en veldig lav pris.

Hallen til idrettslaget her leies ut for 300 kr, mine barn har vært i flere "aktive" bursdager der hvor de må komme i gymtøy og joggesko for her skal det løpes, herjes og lekes.

Den morsomste vinterbursdagen sønnen min har vært i var når en av kompisene hadde bursdag i lavoen til friluftsbarnehagen. Der ble det tent bål og grillet pølser, det var aking og leking i snøen. De hadde det fantastisk gøy og ville overhodet ikke hjem når de to timene var gått. Så lenge man presiserer i innbydelsen av det er utebursdag og at de må kles etter været er ikke utebursdag noe problem om vinteren heller.

Anonymous poster hash: c4a74...9f2
Skrevet

Her kan man låne lokalene til sfo på skolen for 400 kr, stort lokale med kjøkken, mange som har hatt bursdag der.

Det er også mange barnehager som leier ut lokalene sine for en veldig lav pris.

Hallen til idrettslaget her leies ut for 300 kr, mine barn har vært i flere "aktive" bursdager der hvor de må komme i gymtøy og joggesko for her skal det løpes, herjes og lekes.

Den morsomste vinterbursdagen sønnen min har vært i var når en av kompisene hadde bursdag i lavoen til friluftsbarnehagen. Der ble det tent bål og grillet pølser, det var aking og leking i snøen. De hadde det fantastisk gøy og ville overhodet ikke hjem når de to timene var gått. Så lenge man presiserer i innbydelsen av det er utebursdag og at de må kles etter været er ikke utebursdag noe problem om vinteren heller.

Anonymous poster hash: c4a74...9f2

Det hørtes veldig koselig ut :-) Må finne ut om jeg kjenner noen med en lavo! Takk for tips :-)

Anonymous poster hash: d43d1...acb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...