Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg har en gjeld (inkasso) på ca 50 000,-. Dette i seg selv er ikke så veldig mye, men mye nok. Idiotisk gjeld! Jeg har laget avtaler med de forskjellige kreditorer (5 stk) om å betale ca 2 000,- hver i måneden. Dette blir jo 10 000,- i månedet. Noe jeg ikke har råd til, men dette var det de godtok. Hva gjør jeg? Jeg blir jo tvunget til å betale ut en og en gjeldspost for å i det hele tatt klare det. Skal jeg bare sette de i rekkefølge og betale en og en, til det er over - tross at kravene kommer hver måned uansett? (jeg vet det er idiotisk gjeld, så du trenger ikke poengtere det Anonymous poster hash: 68a1a...a68
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Kreditorene er urimelige her! Du kan tilby de å sende inn kopi av inntekt og utgifter slik at de ser at ikke de kan kreve så mye. Sa du tydelig ifra at ikke det går? Unngå ihvertfall ikke å betale de, da blir gjelda så mye større. Når det er sagt, må jeg si at du er heldig som har såpass lite inkasso . Anonymous poster hash: 88b6b...1ec
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Dersom du vet at det ikke går, send inn søknad med dokumentasjon på inntekt og utgifter hvor du setter opp et konkret forslag til nedbetaling. Når ett krav er nedbetalt, kan du så øke avdragene på de andre ol. Det lønner seg ikke å ta ett og ett krav, men heller ha parallelle avtaler for å unngå at det tas rettslige skritt. Anonymous poster hash: 5e720...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå