Gå til innhold

Jeg hater skolesammenkomster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt dårlig grunnlag for å si dette, men kommer hjem fra en sammenkomst nå, og er helt utmattet.

Vi er en sosial familie som har nettverket mye og fått mage gode venner blant foreldre i bhg. Men så er det påan igjen i skolen.

Jeg føler at de andre foreldrene er en ugjennomtrengelig vegg, og jeg har tilsynelatende lite til felles med dem.

Alle barna ser ut til å ha blitt sammensveiset allerede, og det er vondt å se hvordan datteren min ikke inkluderes. Ingen roper navnet hennes, hun er den som må presse seg på. Hun sier det selv: "Det er aldri noen som roper på meg, ingen på hele skolen"

Det virker litt uoverkommelig dette..

Anonymous poster hash: 01e80...89a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt dårlig grunnlag for å si dette, men kommer hjem fra en sammenkomst nå, og er helt utmattet.

Vi er en sosial familie som har nettverket mye og fått mage gode venner blant foreldre i bhg. Men så er det påan igjen i skolen.

Jeg føler at de andre foreldrene er en ugjennomtrengelig vegg, og jeg har tilsynelatende lite til felles med dem.

Alle barna ser ut til å ha blitt sammensveiset allerede, og det er vondt å se hvordan datteren min ikke inkluderes. Ingen roper navnet hennes, hun er den som må presse seg på. Hun sier det selv: "Det er aldri noen som roper på meg, ingen på hele skolen"

Er slitsomt, jeg vet. Men, hvorfor må dere begynne på nytt? Hvis dere har fått venner i barnehagen burde jo noen av disse også begynt på skolen?

Anonymous poster hash: 443ca...5c8

Skrevet

Er slitsomt, jeg vet. Men, hvorfor må dere begynne på nytt? Hvis dere har fått venner i barnehagen burde jo noen av disse også begynt på skolen?

Anonymous poster hash: 443ca...5c8

Jada, vi har flere av venneparene våre som foreldre i klassen. Det er vel litt fordi de ikke var der i dag :D

Men jeg syns jo at det er viktig å bli kjent med de andre foreldrene også. Særlig for å forebygge mobbing. Datteren vår har ikke hatt en helt lett start, ikke i det hele tatt..

Det kommer sikkert til å gå kjempefint etter hvert, men det tar bare litt mye energi nå i begynnelsen. Jeg er jo i utgangspunktet en person som kommer lett i kontakt med andre, men nå føler jeg meg som en liten ubetydelig dritt. Merkelige greier.

Jeg ble selv mobbet som barn, så det er kanskje litt det med å være tilbake på skolen som er grunnproblemet - og det å se at jenta mi sliter så fælt allerede. Orker ikke tanken på å gå gjennom mobbehelvetet igjen - når jeg har brukt så lang tid på å komme over mine egne problemer i skoletiden.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...