Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Hvilken bil har dere, og er dere fornøyde? Her blir d 4 tette, og vi har behov for en bil med plass til 3 bakovervendte stoler og en vanlig bilstol. Vi trenger tips! Anonymous poster hash: 8e3b2...824
soleia Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Då hadde eg nok gått for ein vw caravelle, eller liknande, så du har plass til vogn og bagasje i tillegg. Den er svær, men med 4 barnesete er det mest praktisk med så stor bil om heile familien skal vere med. Då kan du gå bakover frå framsetet og hjelpe alle barna. Dei mindre 7 setarane baserer seg på å vippe fram setet på rad to for å komme til rad tre, og eignar seg nok best når ungane vert litt eldre. Om nokon år ville eg kikka på Ford Galaxy eller VW Sharan. - eller så får de setje dykk på venteliste på ein Tesla modell X med falkevinger http://www.teslamotors.com/no_NO/modelx
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Vi har en Ford S-max, men barna våre er ikke så tette (er 7,5 år mellom eldste og yngste) så vi har hatt to bakovervendte og to beltestoler samtidig. Er veldig fornøyd med S-max'en, det er jo veldig sjelden alle 6 er i bilen samtidig. Vi har to biler og henter gjerne hver våre barn på vei hjem fra jobb, en i barnehagen og en på sfo. Men når vi skal på ferie o.l. er den liten altså.... Anonymous poster hash: 8f7e9...111
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Citroengen har det du vil ha. Pikassoen. Anonymous poster hash: 5e592...fb7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Takk for tips må nok bli en Vw, men hadde håpet det fantes noe bedre. De er så store og stygge Hi Anonymous poster hash: 8e3b2...824
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 Sharan eller ford galaxy er veldig praktiske og pene😄 Du trenger ikke å kjøre en lastebil😉 Anonymous poster hash: 30c5b...808
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 VW har også Caddy Maxi life, den har 7 seter, men ganske god adkomst til bakerste rad, og god lagringsplass pak bakerste rad. Ellers har Mercedes en 8-seter med god comfort - Viano. Vi hadde forløperen en gang i tiden; V-klasse, den finnes det fremdeles eksemplarer av på bruktbilmarkedet, men de begynner dra litt på åra. Vi var kjempefornøyd med vår - god comfort for ungene og oss voksne, og ikke så kjip som Caravellen. Har hatt Caravelle også, og var fornøyd med den og. Deilig å hive alt inn uten å tenke på plassen :-) men følte meg til tider som institusjon på tur... ;-) Anonymous poster hash: ec34a...42d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 Ford Galaxy eller VW Sharan. Anonymous poster hash: 15c13...14f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 Vi har også fire tette barn, og da de var små hadde vi Caravelle. Noe annet ble egentlig bare stressende. I Caravellen fikk vi plass til alt, og litt til, og måtte ikke en gang slå sammen vognen (selv tvillingvognen). Det var praktisk å kunne gå inn i bilen og lukke døren bak seg i vind og regn mens man festet ungene, og greit i mange andre sammenhenger også. Likevel er jeg enig med deg i at det er en stor bil, og nå som vår yngste er bikket 5 år og vi bare har tre beltestoler og ingen vogn, har vi kjøpt en Toyata Prius +7 i stede. Deilig med en mindre bil som likevel er romslig, men jeg ville aldri hatt en 7-seters (uansett hvor romslig de er) med fire småbarn. Jeg hadde blitt helt svett av all koordineringen, opp og ned med vogn, inn og ut med seter osv hver eneste gang (hvordan skal du få noen bak til sete 6 og 7 med tre bakvoervendte seter på rad to?). Anonymous poster hash: 7f7a1...ab6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå