Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Henger disse symptomene sammen? Er bare i uke 20. Lavt blodtrykk (90/75) som selvfølgelig kan henge sammen med svimmelheten. Har besvimt et par ganger. Var veldig kvalm de første 15 ukene (raste ned i vekt), men har til nå hatt noen deilige, oppkastfrie uker. De to siste dagene har det vært på'an igjen med masse oppkast, og i dag også hodepine. Jobbe ben. Opp fire kg på fire uker, men kanskje naturlig når jeg gikk så mye ned i starten. Legen sa jeg hadde lite albumin, ellers ok verdier. Har så mye å gjøre på jobben nå, og mye jeg må gjøre unna før neste permisjon. Elsker jobben min, og vil for all del unngå sm (selvfølgelig med mindre det er fare for barnet). Noe jeg kan gjøre for å snappe ut av denne tilstanden? Kan heldigvis ha en del hjemmekontor, og styrer arbeidsdagen mye selv. Har fire barn å ta meg av på ettermiddagene. Anonymous poster hash: 1e2b9...8ab
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Jobbe ben= hovne ben... Anonymous poster hash: 1e2b9...8ab
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Er du blitt sjekket for svangerskapsforgiftning? Anonymous poster hash: 4225f...9de
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Er du blitt sjekket for svangerskapsforgiftning? Anonymous poster hash: 4225f...9de Er ikke det veldig tidlig i uke 20? Og blodtrykket er lavt. HI Anonymous poster hash: 1e2b9...8ab
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Er du blitt sjekket for svangerskapsforgiftning? Anonymous poster hash: 4225f...9de Er ikke det veldig tidlig i uke 20? Og blodtrykket er lavt. HI Anonymous poster hash: 1e2b9...8ab Jeg vet ikke om det er for tidlig eller ikke... Ville uansett tatt kontakt med legen, i tilfelle det er noe galt. Anonymous poster hash: 4225f...9de
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 Er du blitt sjekket for svangerskapsforgiftning? Anonymous poster hash: 4225f...9de Er ikke det veldig tidlig i uke 20? Og blodtrykket er lavt. HI Anonymous poster hash: 1e2b9...8ab Det er ikke alltid at blodtrykk er en indikator for om man har sv skapsforg. Føler du at det er noe galt, så ta kontakt med føden. At du er svimmel kan også komme av væskeinntaket ditt i tillegg til lavt BT. Eneste måte å få opp BT på er å få i seg tilstrekkelig drikke. Kvalme er noe enkelte sliter med gjennom hele svangerskapet. Så trenger ikke bety noe. Spis jevnt og sunt! Men jeg syns du skal kontakte føden jeg. Og fortelle om alle plagene dine. Det er en selv som kjenner kroppen sin best og kun du som kan føle om noe ikke stemmer! Så får de bedømme om du skal undersøkes nærmere. Lykke til! Hilsen spl. 😊 Anonymous poster hash: a7eaa...e86
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Hadde ikke ødemer, men alt det andre store deler av svangerskapet uten at noe var galt. Anonymous poster hash: 182a5...d96
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 Takk for svar, dere! Skal høre med legen min. Var så fornøyd med at formen var tilbake, så ble litt skuffet over å bli dårlig igjen. Bare halvparten igjen nå, og nå har jeg i alle fall små, søte spark å glede meg over Anonymous poster hash: 1e2b9...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå