Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Velger man om man vil ligge på hotellet, på et rom eller reise hjem? Anonymous poster hash: ebde3...4f1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Koster ingenting for deg og babyen, men man må betale for far (hvertfall der hvor jeg har vært). For mange år siden da jeg fødte var det 250 kr pr. natt, nå aner jeg ikke. Om alt er okei etter fødselen så blir man vel flyttet over på hotellet, om det er komplikasjoner blir du på et barselsrom. Du kan reise hjem egentlig når du vil (må vente noen timer etter fødsel), men det må du jo egentlig føle på selv når du vil hjem. Anonymous poster hash: 9749a...8e4
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Ok.. Mulig jeg spør dumt, men hvorfor koster det ekstra for far når mor på en måte allerede er der? Er det mat inkl. i prisen eller noe? Anonymous poster hash: ebde3...4f1
Klompelompe Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 I Trondheim betaler far for oppholdet (uansett om det er på barsel, eller hotellet). Det er gratis for mor og barn. Du får ikke bo på barsel hvis det er komplikasjoner med deg, eller barnet. Jeg ønsket meg på hotellet, men fikk ikke pga veldig lav hb og blodtransfusjon.
Klompelompe Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Ok.. Mulig jeg spør dumt, men hvorfor koster det ekstra for far når mor på en måte allerede er der? Er det mat inkl. i prisen eller noe? Anonymous poster hash: ebde3...4f1 De sa det var pga kosten
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 Ok, tusen takk for svar:) Anonymous poster hash: ebde3...4f1
Mathias07 Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Far betaler pga at han ikke er pasient, mens mor og barn er innlagt å dermed pasienter. Frokost er inkludert for far, i vertfall her i Trondheim...
Hellibelli Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 I Stavanger betaler far rundt 750,-/1000,- pr. døgn, avhengig av om han skal ha full kost eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Dessuten får en vel større rom (dobbelseng) dersom far også ska bo der? Anonymous poster hash: 76e1e...ce0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå