Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Klemmeball eller slike "kliper" man klemmer sammen? Er redd jeg ødelegger hendene i jobben. Anonymous poster hash: e8cc9...6d5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Klemmeball eller slike "kliper" man klemmer sammen? Er redd jeg ødelegger hendene i jobben. Anonymous poster hash: e8cc9...6d5 Eventuelle andre tipd Anonymous poster hash: e8cc9...6d5
sbf Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg fikk beskjed av håndballtreneren at jeg måtte bruke relativt lette vekter. Du har vektene i hånden også løfter du liksom kun på neven, ikke hele armen, da trener du håndledd :-) Hvis du skjønte noe av det da :-P
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Er du på instagram HI, legger ved teksten til en video brooklyntank har lagt ut.
the amazing spidermamma Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Hva med sånne klyper som musikere bruker? Eller hør i en sportsbutikk, evt enklere liv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå