Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Et fint gutte navn som kan oppkalles etter Gunnar? Liker ikke gammeldagse navn, derfor finner jeg ingenting Eller om du eventuelt vet om et fint mellomnavn til William som kan oppkalles etter Gunnar? Anonymous poster hash: 2f28a...35a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Kan du ikke kalle han Gunnar da? Sønnen min har en i klassen som heter det. Han er ni. Anonymous poster hash: 75c52...330
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Nei, det er ikke et navn vi kunne valgt :/ Er ikke noe galt med navnet, men det er ikke noe vi kunne tenkt oss. Kan du ikke kalle han Gunnar da? Sønnen min har en i klassen som heter det. Han er ni.Anonymous poster hash: 75c52...330 Anonymous poster hash: 2f28a...35a
Iselilja Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Hvorfor kalle opp når du ikke liker navnet?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Fordi det er en person i slekten min som er men nær og som begynner og bli ganske gammel. Hadde vært fantastisk og si at gutten vår er kalt opp etter han. Hvorfor kalle opp når du ikke liker navnet? Anonymous poster hash: 2f28a...35a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 Finn et fint fornavn, og sett Gunnar som mellomnavn. De færreste bruker mellomnavnet sitt likevel. Anonymous poster hash: 1d503...2ec
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Da må du nesten ta en løsning med bare forbokstavs-oppkalling, Gunnar har ingen avleggere. Anonymous poster hash: 05053...2c0
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 Har et fint fornavn, men Gunnar passer ikke i det hele tatt :/ Får bare droppe det, tror det blir for vanskelig. Anonymous poster hash: 2f28a...35a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Fornavnet er William. Kan ikke ha Gunnar som mellomnavn, det passer ikke litt en gang Tips? Trenger ikke frekke kommentarer, men tips HI Anonymous poster hash: 2f28a...35a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #10 Skrevet 8. oktober 2014 Geir William Glenn William Gard William Anonymous poster hash: 1d503...2ec
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #11 Skrevet 8. oktober 2014 Gunnar er da mye flottere enn William. Tror ikke han dere har tenkt å oppkalle skjønner noe om du sier; "Han heter Gøran, og er oppkalt etter deg, Gunnar" Har Gunnar et mellomnavn dere kan bruke? Anonymous poster hash: b4dc9...4fa
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #12 Skrevet 8. oktober 2014 Fornavnet er William. Kan ikke ha Gunnar som mellomnavn, det passer ikke litt en gang Tips? Trenger ikke frekke kommentarer, men tips HI Anonymous poster hash: 2f28a...35a Gunnerius? Er jo litt poppis med navn med gammeldags klang. Anonymous poster hash: 7c646...345
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #13 Skrevet 8. oktober 2014 Gardar William, og så bruker dere bare William? Anonymous poster hash: b4dc9...4fa
Nyttårs barn Skrevet 8. oktober 2014 #14 Skrevet 8. oktober 2014 Gunnar er da mye flottere enn William. Tror ikke han dere har tenkt å oppkalle skjønner noe om du sier; "Han heter Gøran, og er oppkalt etter deg, Gunnar" Har Gunnar et mellomnavn dere kan bruke? Anonymous poster hash: b4dc9...4fa Ja dette er jeg helt enig i. Hvis dere ikke ønsker å bruke Gunnar navnet, et flott og godt norsk navn, så kall ungen noe annet. Det er ikke oppkalling å kalle barnet for noe på G. Kanskje dere kunne ha Gunnar som mellomnavn og ikke bruke det daglig.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #15 Skrevet 8. oktober 2014 Gunder? Anonymous poster hash: b4dc9...4fa
Optatium Skrevet 8. oktober 2014 #17 Skrevet 8. oktober 2014 Skal du kalle opp er det Gunnar du må bruke. Syns det er litt teit å si at han er kalt opp etter noen, men heter noe helt annet.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #18 Skrevet 8. oktober 2014 Flere av oss som liker Gunnar og andre gamle navn, men verre å finne en moderne variant av Gunnar. Anonymous poster hash: b4dc9...4fa
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #19 Skrevet 8. oktober 2014 Runar? Anonymous poster hash: b4dc9...4fa
kristinehufine Skrevet 8. oktober 2014 #20 Skrevet 8. oktober 2014 Tor Gunnar synes jeg er fint! Eller Jon Gunnar?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #21 Skrevet 8. oktober 2014 Vilhelm Gunnar kan fungere Anonymous poster hash: e938c...b45
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #22 Skrevet 8. oktober 2014 Günther ;-) Anonymous poster hash: 4aa47...23c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #23 Skrevet 8. oktober 2014 Lars Gunnar er veldig fint. Er Gustav et navn dere kunne vurdert? William går det jo 17 av på dusinet. Anonymous poster hash: b0f31...ccc
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #24 Skrevet 8. oktober 2014 Noen av navnene som falt i smak, HI? Anonymous poster hash: b4dc9...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå