Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg har verdens søteste, greieste lille blandingshund. Alltid glad, snill og tålmodig, leken, lager lite lyd, liker alt og alle, nysgjerrig, oppvakt, sosial, kan være alene hjemme, kan være med over alt, allergivennlig, og ikke minst verdens desidert SØTESTE lille ulldott. De ENESTE som er dumt med henne er at hun er så forbaska sta, og hvis hun syns turen blir litt for lang eller kjedelig, da ja bare forvandler hun seg til en slapp mopp og bare legger seg rett ned på stedet. Så må matmpr lokke og lure, lirke og dra, slepe og hale, kaste pinner bortover veien eller, hoppe og sprette bortover så det skal bli ekstra festlig eller - hvis intet annet hjelper, krype til korset og BÆRE dyret (tror hun VIL være veskehund. Men det får hun ikke lov til). Jeg har sikkert gjort alt galt, men er det noen måter jeg kan gjøre henne litt mer turglad? Jeg VET hun klarer, for av og til er hun lett med på lange turer uten problem. Det er ikke noefysisk galt med hene - det er sjekket - men det kan nok hende at hun av og til er for varm, for det er særlig da det skjer. Jeg har tenkt på å forsøke å finne en annen hund vi kunne hatt med oss på turene for å gjøre dem morsommere, men det går jo ikke alltid uansett. Og ofte vil jeg jo bare ha meg en hyggelig tur med bare henne. Tips? Anonymous poster hash: 3f55c...3e5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Slutt med dullinga! Anonymous poster hash: b6fe8...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå