Gå til innhold

TFK Joggster Twist?


bergensmil

Anbefalte innlegg

Hei :) 

Vi ser på vogn og jeg har falt for joggster twist vognen til tfk.. Noen som har noen meninger om denne? 
Vi vil ha en vogn som tar liten plass i bil, og som er enkel å slå sammen og opp igjen. Skal gjerne også gå an å bruke bilstol på den også med adapter :) 

 

 

Noen som har meninger om denne vognen eller tips til andre passende vogner? :) Syns barnevognjungelen er skikkelig forvirrende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg sikler også på denne vognen! Har gått frem og tilbake om jeg skal ha den eller ikke. Mange som er fornøyd med den pga at den tar lite plass i bilen, lett å styre, håndbrems osv. Men det som holder meg igjen er når jeg har pratet med mennesker som har erfart at den er fryktelig ustødig. Flere har hatt nesten ulykker ved at den har tippet til siden. I Svergie fikk vognen strykkarakter pga sikkerhet. I Norge fikk den terningskast 4. Vet ikke om du ble noe klokere. Har du tittet på Babyjogger city elite? Den kom ut som best i test :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg sikler også på denne vognen! Har gått frem og tilbake om jeg skal ha den eller ikke. Mange som er fornøyd med den pga at den tar lite plass i bilen, lett å styre, håndbrems osv. Men det som holder meg igjen er når jeg har pratet med mennesker som har erfart at den er fryktelig ustødig. Flere har hatt nesten ulykker ved at den har tippet til siden. I Svergie fikk vognen strykkarakter pga sikkerhet. I Norge fikk den terningskast 4. Vet ikke om du ble noe klokere. Har du tittet på Babyjogger city elite? Den kom ut som best i test :-) 

 

Jeg har sett det jeg også, derfor jeg er usikker. Har vært i butikk å prøvd litt, og føler den var veldig god, men så er det jo det med testene. Hva ser svenskene på som nordmenn ikke gjør på en måte...  

 

Jeg har kikket litt på den, og den ser jo god ut den også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har litt erfaring med TFK joggster tvist,  Jeg hadde en annen TFK vogn som ikke er på markedet nå og var superfornøyd. Da jeg skulle ha ny vogn så vurderte jeg TFK på nytt, prøvde venners og syns det var en god vogn. Jeg er mest fornøyd med trehjulinger og syns ikke de er ustødige. GÅr du inn for å velte dem er de jo lettere å velte enn en 4 hjuling med faste hjul.

 

Jeg endte likevel opp med Babyjogger City Elite og angrer ikke ett sekund! En ting som jeg elsker med vognen som ikke folk vektlegger er at alle tittelukene lukkes med magnet helt lydløs! TFK sin borrelås på min første vogn vekket jo poden :)

 

At Babyjoggeren slår alt når det kommer til å legge sammen er også et pluss jeg har verdsatt mer etter at jeg kjøpte den enn før. Nå kan jeg jo klappe den sammen og sette den inntil veggen igangen i en håndvending samtidig som jeg har baby på armen.

 

Trille egenskapene til disse to vognene syns jeg er veldig like.  

 

Lykke til med vognvalget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har litt erfaring med TFK joggster tvist,  Jeg hadde en annen TFK vogn som ikke er på markedet nå og var superfornøyd. Da jeg skulle ha ny vogn så vurderte jeg TFK på nytt, prøvde venners og syns det var en god vogn. Jeg er mest fornøyd med trehjulinger og syns ikke de er ustødige. GÅr du inn for å velte dem er de jo lettere å velte enn en 4 hjuling med faste hjul.

 

Jeg endte likevel opp med Babyjogger City Elite og angrer ikke ett sekund! En ting som jeg elsker med vognen som ikke folk vektlegger er at alle tittelukene lukkes med magnet helt lydløs! TFK sin borrelås på min første vogn vekket jo poden :)

 

At Babyjoggeren slår alt når det kommer til å legge sammen er også et pluss jeg har verdsatt mer etter at jeg kjøpte den enn før. Nå kan jeg jo klappe den sammen og sette den inntil veggen igangen i en håndvending samtidig som jeg har baby på armen.

 

Trille egenskapene til disse to vognene syns jeg er veldig like.  

 

Lykke til med vognvalget

 

Tar babyjoggeren like liten plass i bil som tfken? :) 

Jeg har merket meg at ingen av vognene kan brukes med sportsdel vendt mot mor/far, værtfall sa hun damen i butikken at tfk ikke kan det og jeg leste meg til det på babyjogger, er det negativt syns du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er like liten, 

 

Tja, den første tfk en min kunne jeg ha babyen mot meg og da valgte jeg den fremfor Twisten den gangen, nå med erfaring fra mine to første valgte jeg likevel en vogn som hadde gode egenskaper fremfor at jeg kan ha dem mot meg da jeg så at de trivdes veldig godt vekk fra meg.

 

Nå kunne jeg ikke gått tur med 1 åringen vendt mot meg for da hadde hun bare bedt om å komme opp.

 

Ellers går jeg som regel med dem når de skal sove og da er det jo ikke så viktig hvilken vei de ser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for gode svar begge to :) skal vurdere begge vognene, syns den cityen faktisk ser ganske fin ut den også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for gode svar begge to :) skal vurdere begge vognene, syns den cityen faktisk ser ganske fin ut den også :)

De virker ganske like! :) Sjekk ut babyshop.no, der har de vognen i ulike farger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frufluffy, er det avtagbare hjul på city elite? :)

Hei Bergensmil :-) Var faktisk å kjøpte vogn idag. Tittet på city elite og fy for en stygg vogn (hadde bare sett den på nettet). Vi falt for en heeeelt annen vogn enn det jeg hadde sett for meg, Emmaljunga Edge. Jeg elsket den. God å trille, fikk faktisk plass i bilen selv om det ble akkurat, svingbare hjul forann. Ikke minst var den helt nydelig å se på!!;) Du må ta en titt hvis du ikke allerede har gjort det :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hjulene er avtagbare

 

Jeg hater emmaljunga så smaken er som baken, uansett et bælverk av en vogn, så ser du etter en hendig vogner ikke Emmaljunga vognen

Endret av Frufluffy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hjulene er avtagbare

 

Jeg hater emmaljunga så smaken er som baken, uansett et bælverk av en vogn, så ser du etter en hendig vogner ikke Emmaljunga vognen

Hehe, det var jo masse å velge mellom i de ulike modellene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...