Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Lek med tall: http://m.dinside.no/930793/hever-netthandelsgrensen-til-500-kroner Anonymous poster hash: a3c94...ad5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Blir meir handelslekasje. Anonymous poster hash: 5a805...f1d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 oi, synes du det er så morsomt at du sitter å ler så gråter? Jaja... Anonymous poster hash: 78a57...66e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg skjønte den ikke helt? Hva er morsomt? Statsbudsjett er interessant det, men jeg tror aldri jeg har klart å lese noe humor i det?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg skjønte den ikke helt? Hva er morsomt? Statsbudsjett er interessant det, men jeg tror aldri jeg har klart å lese noe humor i det? Jeg regner med at HI mener dette med at tollgrensen økes fra 200 kr til 500 kr for fritt kjøp, men at det så viser seg at den nye grensen inkluderer alle andre utgifter og at det dermed ikke er den store forskjellen likevel. Altså at det FRP har jobbet "så hardt for" egentlig ikke er noe å rope hurra for likevel. Det var i hvert fall slik jeg tolket det, og jeg kan se humoren i det, men ler ikke så jeg griner Anonymous poster hash: 43d47...305
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg skjønte den ikke helt? Hva er morsomt? Statsbudsjett er interessant det, men jeg tror aldri jeg har klart å lese noe humor i det? Jeg regner med at HI mener dette med at tollgrensen økes fra 200 kr til 500 kr for fritt kjøp, men at det så viser seg at den nye grensen inkluderer alle andre utgifter og at det dermed ikke er den store forskjellen likevel. Altså at det FRP har jobbet "så hardt for" egentlig ikke er noe å rope hurra for likevel. Det var i hvert fall slik jeg tolket det, og jeg kan se humoren i det, men ler ikke så jeg griner Anonymous poster hash: 43d47...305 Å ja! Sånn ja! Da er jeg med Men jeg ler ikke akkurat
Elsker livet Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 For min del åpner det for langt flere varer jeg ønsker å kjøpe fra utlandet, uten å måtte betale noe ekstra. Det er ikke alt som koster å flesk å sende.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg synest det er bra at de hever beløpet og samtidig tar med seg at det er med frakt. ryddig og greit og forholde seg til. Uansett så bruker jo ofte frakten å være gratis/inkludert. Så for meg er grensa i praksis steget med 300,- kroner Anonymous poster hash: e389c...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå