Gå til innhold

Hvordan vil dere feire bursdagen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snart bursdag og mannen lurer alltid på hvordan jeg vil feire den! Så jeg trenger noen gode tips sånn at dagen blir litt annerledes og spesiell. (Å gå ut sammen er ikke aktuelt pga ingen barnevakt)

Anonymous poster hash: ac1e0...2da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, der sa du noe... Jeg har også snart bursdag, men tenker ikke så mye på det. Jeg pleier vanligvis ikke å feire den, men i fjor inviterte vi mine foreldre og svigers over til indrefilet og tilbehør, mens barna fikk filmkveld i loftstuen med pizza og popcorn (slik at vi voksne for en gang skyld fikk snakke skikkelig sammen) og det ble veldig koselig.

Vurderer å invitere noen vennepar over i år, men jeg får se om jeg orker.

Anonymous poster hash: bd07a...10f
Skrevet

Ut å spise, så hjem å legge ungene + et par glass vin og film  :)

Anonymous poster hash: 9a236...dae
Skrevet

Her blir det peppes pizza med hele familien, fornøyd med det :-)

Skrevet

Har ikke feiret siden jeg fylte 16, og kommer nok ikke til å begynne med det igjen heller.

Skrevet

Jeg har bursdag i dag og dagen startet med at vi forsov oss. Fikk ungene på skolen og dro på trening. Da jeg var ferdig hadde jeg fire ubesvarte anrop fra skolen og måtte kjøre dit for å plukke opp sykt barn. Mannen er borte på jobb hele uka, her blir det lekselesing og laks til middag. Kanskje bake en kake hvis barna vil.

Anonymous poster hash: 132d7...f76

Skrevet

Jeg pleier å lage noe mat og så får de av familie og slekt som har lyst og anledning komme. Skulle den blitt annerledes og spesiell og vi ikke hadde barnevakt, hadde alternativet vært å slå opp lavvu i stua og late som om vi er på tur alene, kanskje en tur ut i jacuzzien om vi orket å ta oss bryet med å bli våte.

Skrevet

Takk for svar! Nå fikk jeg faktisk mange gode ideer og jeg gleder meg !!

Anonymous poster hash: ac1e0...2da

Skrevet

Ut å spise, hjem å spise godis. Så lite folk og styr som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...