Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Hvordan feirer deres 14 åringer bursdagen sin (jente) ? Er det vanlig å feire alene hjemme? Anonymous poster hash: 794b6...02e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Hadde noen venninner på middag. De "kastet ut" oss foreldre og laget maten selv, altså 5-6 jenter på kjøkkenet kokkelerte sin egen middag og bakte sjokolademuffins til dessert. Vi kom hjem igjen i åttetiden og da satt de i kjellerstuen og så film. Anonymous poster hash: 72265...081
Heltefrøken Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Ikke alene . Men hun fikk ha en fredags"fest" med 14 utvalgte . Hun bestemte meny, jeg gjorde huset festfint. Vi serverte champagne ( brus) i døra når de kom og serverte mat under middagen . Rydda når de hadde spist og gikk opp på soverommet og så på tv. Mens ungdommen hadde huset for seg selv . Veldig populært . Var nede å sjekket at huset "sto" innimellom . "Festen" varte fra 18-2230:) På skolen var tilbakemeldingene at det var den kuleste bursdagen ever så jeg tror det var vellykket
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg skjønner. Høres lurt ut. Her har 14 åringen bestemt at resten av familien må ut fra 18-22. Vi har en 6 åring og jeg synes det er urimelig at vi må ut og være avgårde så sent med 6 åringen. Hun er ikke mitt barn, men samboer sitt, og jeg hadde ikke tillatt det hadde det vært mitt barn. Jeg har prøvd å foreslå til 21, men blir ikke hørt der altså. Så ville bare høre om dette var vanlig. Anonymous poster hash: 794b6...02e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Hadde ikke fått huset alene her nei. En på fjorten klarer ikke kontrollere om det sklir ut og det kommer folk som ikke skal komme. Og bare det at hun forlanger dette viser at hun er litt høy på seg selv og ikke moden for dette. Anonymous poster hash: 8fd42...5b5
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg skjønner. Høres lurt ut. Her har 14 åringen bestemt at resten av familien må ut fra 18-22. Vi har en 6 åring og jeg synes det er urimelig at vi må ut og være avgårde så sent med 6 åringen. Hun er ikke mitt barn, men samboer sitt, og jeg hadde ikke tillatt det hadde det vært mitt barn. Jeg har prøvd å foreslå til 21, men blir ikke hørt der altså. Så ville bare høre om dette var vanlig. Anonymous poster hash: 794b6...02e Kan dere ikke komme hjem litt tidligere og legge 6 åringen og holde dere på deres soverom/loftstua eller noe? Anonymous poster hash: b201f...e38
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg skjønner. Høres lurt ut. Her har 14 åringen bestemt at resten av familien må ut fra 18-22. Vi har en 6 åring og jeg synes det er urimelig at vi må ut og være avgårde så sent med 6 åringen. Hun er ikke mitt barn, men samboer sitt, og jeg hadde ikke tillatt det hadde det vært mitt barn. Jeg har prøvd å foreslå til 21, men blir ikke hørt der altså. Så ville bare høre om dette var vanlig. Anonymous poster hash: 794b6...02e Kan dere ikke komme hjem litt tidligere og legge 6 åringen og holde dere på deres soverom/loftstua eller noe? Anonymous poster hash: b201f...e38 Nei det er visst ikke mulig. Vi har et hus på 3 etasjer, så vi kunne tilogmed sittet i kjellerstuen, men får heller ikke lov til det. Så her er det altså barna som bestemmer. Jeg er litt sur på samboer om dagen pga dette. The joy of being a stepmother ;-) Anonymous poster hash: 794b6...02e
Heltefrøken Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Vår minste overnattet hos bestemor denne dagen det er jo gøy også
Heltefrøken Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 Men hadde forøvrig aldri akseptert et krav om at resten av familien må ut av huset for at en 14 åring skal feire bursdag !
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #10 Skrevet 9. oktober 2014 Nei - vår felles sønn hadde ikke fått et sånt ønske oppfylt. Så ja, guttungen får være hos besteforedre. Han er veldig hjemmekjær, så for han så blir det å plassere han bort, han har det fint hos besteforeldre, men velger helst å være hjemme. Anonymous poster hash: 794b6...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå