Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 samboeren min har flyttet ut og jeg er helt knust! Jeg klarer ikke fungere, bare gråter det gjør så vondt at jeg føler jeg får panikk, får ikke puste. Jeg er alene med to barn og ingen til å hjelpe meg hva gjør jeg nå?? Jeg veit ikke om jeg klarer dette 😢 Anonymous poster hash: 58381...93a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Klarer det gjør du nok, selv om det er skikkelig vondt nå! Men det er vel en grunn til at han flyttet? Anonymous poster hash: b6da4...065
Heltefrøken Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Om fu ikke klarer å fungere må du komme deg til en lege. Kanskje det finnes noe som får deg lettere til sinns Eller hjelper deg til å sove om du sliter med det. Muligens bare for å prate litt. Uansett er det ikke bra for barna dine å se deg i den tilstanden . Så du må prøve å være sterk for dem. Det kommer til å føles lettere etterhvert
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Du klarer det! Husk å puste og hold deg opptatt med noe. Skal barna på afo/i barnehage eller er de hjemme med deg? Hvis de er hjemme, kan du la dem se på tv/film/nett, de tar ikke skade av noen dager med mye skjermtitting mens du prøver å hente deg inn. Skjønner hvordan du har det! Sender deg en stor klem! Anonymous poster hash: e1e95...22c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Ja, pga små krangler! :/ han er ikke far til barna, men fungert som en far for de så de er helt knust de også Anonymous poster hash: 58381...93a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 Ja, pga små krangler! :/ han er ikke far til barna, men fungert som en far for de så de er helt knust de også Anonymous poster hash: 58381...93a småkrangler, ikke mer? Missforstå meg rett her, men det er jo litt drøyt å flytte hvis det kun handler om småkrangler vel? Da tar man tak i problemene og finner ut av hvordan man kan unngå disse småkranglene! Det virker på meg som at kjæresten din ikke er helt klar for samboerskap og papparollen til barna dine. Man flytter ikke ut pga småkrangler, da ligger det mer til grunn! Anonymous poster hash: b6da4...065
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Det kom så brått han fortalte det i går og pakket alle tingene sine, han reiser nå snart da han skal på jobb. Kommer senere i dag og henter tingene sine jeg får virkelig ikke puste 😢 Anonymous poster hash: 58381...93a
Isola&Lille+julegave Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 Hvor er familien din? Har du ingen gode venner der du bor? Panikken går over. Men det er klart det er en sorg å gå igjennom. Sørg formål ha gode mennesker rundt deg! Og du kommer til å klare deg veldig bra! Vi er veldig mange single damer som lever veldig gode og lykkelige liv uten en mann!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 barna er på sfo og skole. Vet ikke hva jeg skal gjøre 😢 vil bare forsvinne! Skrike! Hi Anonymous poster hash: 58381...93a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #10 Skrevet 8. oktober 2014 problemet er alt jeg ikke har noe særlig familie, og den familien jeg har stiller ikke opp jeg har heller ikke noen venner, vi har vokst fra hverandre 😢 han og barna var alt jeg hadde Anonymous poster hash: 58381...93a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #11 Skrevet 8. oktober 2014 Kjærlighetssorg er skikkelig vondt, men man dør heldigvis ikke av det. Mannen har tydeligvis gapet over for mye, han trodde han var klar for familieliv med samboer og bonusbarn, men det har blitt for mye for han. Det er ikke noe du kan gjøre med det, ønsker han ikke å leke pappa så må du la han dra uten å lage for mye drama, både for din egen og for barnas skyld. Du føler du ikke får puste, men det gjør du. Du sørger, og det er lov, du er sjokket, og det er lov, men du lever og du er sterk, du er mamma! Ta en time av gangen, dag for dag, du kommer gjennom det selv om denne første tiden er veldig vond. Anonymous poster hash: 363b3...128
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #12 Skrevet 8. oktober 2014 får håpe det, for dette er helt jævlig 😢 Anonymous poster hash: 58381...93a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #13 Skrevet 8. oktober 2014 er det noen jeg kan kontakte? Ringe? Anonymous poster hash: 58381...93a
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #14 Skrevet 8. oktober 2014 Du kan få hastetime hos legen din. Jeg hadde flere samtaler med min lege under samlivsbrudd. Tror "mental helse" har en hjelpetelefon og tror "si det med ord" har en chattetjeneste. Det finnes også lavterskeltilbud for psykisk helse i kommunene, psykiatrisk sykepleier. Der tror jeg ikke at du trenger henvisning, men vet ikke om du kan få akutthjelp. Dette vet nok legen din, så prøv der først. Får du ikke time, vet sikkert legesektetæren noe om det kommunale tilbudet. Lykke til! Anonymous poster hash: e1e95...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå