Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 En jente, hva ønsker treåringer seg idag? Anonymous poster hash: 98a7a...c0f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Min 3-åring er gutt, men her er det han ønsker seg til jul: Elias båt med motor Lego DVD'er: Karsten og Petra, tegnefilmer Akebrett Morsomme tilbehør til togbanen Truser eller boksere Lommebok Fingermaling Prompepute Treklosser Litt usikker på de treklossene, om han kommer til å vokse fra det før han får brukt dem noe særlig... men han sier at han vil ha det. Hadde mannen gått med på det så hadde han nok fått dukke og dukkevogn også. Anonymous poster hash: a8f21...f89
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Mye forskjellig, egentlig... Er det snakk om en gave til en i familien, eller bursdagsgave i barnebursdag, det har jo litt å si for prisen? Noen tips min jente (3 år) ville blitt glad for: Tegneutstyr (tegneark/tegnebok, fargeblyanter, klistremeker og alt slikt) Perler, også sånne man lager smykker med Små figurerer, som for eksempel littlest pet shop Dukkehus Lego Kjøkkenutstyr, både kopper og kar og ovn og alt som finnes til slikt Bøker er også alltid populært her i huset Anonymous poster hash: 394fb...a1d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Er en "bekjent" av mitt barn. Hva er vanlig pris da? 200kr? Anonymous poster hash: 98a7a...c0f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Er en "bekjent" av mitt barn. Hva er vanlig pris da? 200kr? Anonymous poster hash: 98a7a...c0f I barnehagebursdager har vi satt grensen på 100 kr. Hvis det er en bekjent er sikkert 200 kr greit. Anonymous poster hash: 394fb...a1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå