Gå til innhold

Vi har fått en til!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kom sent i går kveld, så jeg har ikke villet ringe og sende sms med fare for å vekke folk, men jeg holder på å sprekke og må bare dele det med noen! Jeg har blitt mamma for andre gang! <3 han er helt perfekt og jeg er selvfølgelig kjempestolt <3 :D

Anonymous poster hash: 41344...a5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, så koselig :) Gratulerer så mye :)

Og kom gjerne med fødselshistorien når du er klar, veldig inspirerende og givende å høre andres historie for oss som selv venter! Har to uker igjen og tiden går sakte!

Lykke til, kos deg og nyyyyyt :)

Anonymous poster hash: 25188...62d

Skrevet

Ååååå, så koselig :) Gratulerer så mye :)

Og kom gjerne med fødselshistorien når du er klar, veldig inspirerende og givende å høre andres historie for oss som selv venter! Har to uker igjen og tiden går sakte!

Lykke til, kos deg og nyyyyyt :)

Anonymous poster hash: 25188...62d

Takk :) det er en helt utrolig opplevelse å få barn. Til tross for at jeg har gjort det en gang før :) Å få nr. 2 er så annerledes. Jeg har ikke hjertet i halsen denne gangen og bare slapper av og duller :) hvilket barn i rekken venter du?

Han endte opp med å komme med KS (lang historie), men det har absolutt ikke vært en dårlig opplevelse. Jeg føler meg så godt ivaretatt her og det er tydelig at det er "lavsesong" og at det er litt færre fødsler og roligere stemning :) sykepleierne og jordmødrene og barnepleierne er helt fantastiske :)

Skrevet

Takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...